آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 7 آبان ماه 1395 = 28-10 2016

روزنامه: نتیجه برخورد محترمانه اوباما با ملاها

به گزارش آفتاب‌ نیوز، نشریه «ابزرور» با انتشار گزارشی کنایه‌آمیز تحت عنوان "ایران آمریکایی‌های بیشتری را مجازات می‌کند و ایالات متحده با ایران محترمانه بازی می‌کند"، با اشاره به فیلم اخیر منتشر‌شده از سیامک نمازی و صدرو حکم ده سال زندان برای او می‌نویسد: «دولت اوباما فراموش کرده که پیشتر برای آزادی زندانیان امریکایی به ایران باج پرداخت کرد. پس از آن که ایران با خونسردی تمام اعلام کرد که برای دو متهم به جاسوسی برای امریکا حکم ده ساله صادر کرده است. وزارت امور خارجه امریکا واکنش درخوری از خود نشان نداد. سخنگوی وزارت خارجه صرفا گفت که امریکا «عمیقا نگران» وضعیت بازداشتی‌هاست. نه اوباما و نه جان کری هیچ یک درباره امریکایی‌هایی که در هشت ماه و ۱۳ ماه گذشته زندگی‌شان از هم فروپاشیده اظهارنظری نکردند.»

ابزرور در ادامه با کنایه بیش‌تر می‌نویسد: «اما پاسخ وزارت امور خارجه ما چیست؟ تنها ابراز نگرانی از وضعیت سلامت بازداشتی‌ها. باید به مقام‌های وزارت خارجه گفت که ایران برای نگرانی وزارت خارجه امریکا اهمیتی قائل نیست. اگر ایران به نگرانی جان کری توجه می‌کرد نزار زکا ساکن واشنگتن که برای شرکت در کنفرانسی درباره توسعه زنان به تهران در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۵ میلادی دعوت شده بود را بازداشت نمی‌کرد.»



arzhang October 28, 2016 11:58 AM

دشمنان اوباما میگند برای آزادی زندانیان امریکایی به ایران باج پرداخت کرد درصورتیکه برعکسش حقیقت داره پولی که اوباما قرار بود به آخوندا بدهد بعد از فرجام تا آخرین دقیقه نگه داشت تا مطمعن بشه آخوندا به قولهاشان عمل میکنند بعد پولها را داد که یکی همین ازادی زندانیان بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: