آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 17 آبان ماه 1395 = 07-11 2016

اوباما: ترامپ پیروز شود، ناراحت می‌ شوم

باراک اوباما با بیان اینکه اگر دونالد ترامپ به عنوان جانشین او در پست ریاست جمهوری سوگند یاد کند "عمیقا ناراحت" خواهد شد، بار دیگر تکرار کرد که این میلیاردر جمهوری‌خواه "تحت هیچ شرایطی لایق ریاست جمهوری نیست."

به گزارش ایسنا، باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا در مصاحبه با "ام‌.اس‌.ان‌.بی‌.سی" گفت: او (ترامپ) کسی است که تحت هیچ شرایطی مناسب پست ریاست جمهوری نیست. اگر او انتخاب شود، عمیقا ناامید خواهم شد آن هم نه به دلیل حرف‌هایی که به من خواهد زد بلکه به این دلیل که نگران آینده کشورم هستم.

این در حالیست که پلیس فدرال آمریکا اعلام کرده در جریان دور جدید تحقیقات از پرونده ایمیل‌های هیلاری کلینتون به موردی که مجرمانه تلقی شود برخورد نکرده است.

به گزارش بی بی سی، پل رایان، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با انتشار بیانیه‌ای به خبر امروز واکنش نشان داده است. آقای رایان اکنون برجسته‌ترین چهره حزب جمهوری خواه به شمار می‌رود.

پل رایان که حمایت او از دونالد ترامپ هم بدون حاشیه نبوده، امروز در بیانیه خود نوشت: "جدا از آنچه امروز مشخص شده، نکته اصلی غیرقابل انکار این پرونده در آن است که نشان می‌دهد چه طور خانم کلینتون در ارتباط با اسناد محرمانه، بی‌مبالاتی کرده و چه طور بی‌دقتی او امنیت ملی ما را به خطر انداخته است."

وی افزود: "او خیلی راحت می‌پندارد که فراتر از قانون است و همیشه همان طور که خودش صلاح می‌داند رفتار می‌کند. این الگوی رفتاری کلینتون‌ها است و مردم آمریکا نباید اجازه دهند برای چهار سال دیگر دوباره با رسوایی‌ها و دردسرهای ]کلینتون‌ها[ روبرو شویم. خوشبختانه، مردم آمریکا فرصت دارند که جلوی دسترسی دوباره خانم کلینتون به اسناد محرمانه را بگیرند...."



کیوان November 5, 2016 05:10 PM

این نشان از زوال و شکست و نامیدی هیلاری و حزب دمکرات داره، پس از اینهمه آبروریزی و افشای جنایات و کارهای کثیف هیلاری و حزب لجن پراکن دمکرات، مردم تصمیم گرفتند که مشت محکمی به دهان هیلاری بزنند، کارشون بجایی رسیده که از فرط نامیدی تمام دلقکهاشون رو از قبیل اوباما، میشل اوباما، رابرت دنیرو، و جدیدا هم از دلقکان خواننده کمک میگیرن، من به هیلاری پیشنهاد میکنم که تمام طرفدارانش رو لباس دلقک بپوشونه و بندازه تو خیابونها برای تبلیغ رای به هیلاری، از قدیم گفتند بار کج هیچ وقت به منزل نمیرسه، روزهای سختی در انتطار خانواده هیلاری و شریک عوضیش حاج حسین اوباما در پیشه

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang November 6, 2016 03:07 AM

بودن خانم کلینتون با خوانندگان پیغام آخرش نیست بلکه این برای پول جمع کردن هست که هر قیمت بلیط کنسرت مثل ۱۰ هزار دالارهست همچنین برای تبلیغ و تشویق دمکراتها به رای دادن که متاسفانه پایین هست چون جمهوریخواهان خوب اسم کلینتون را خراب کردن پیغام اصلی و اخری کلینتون لیاقت بودن خودش مقاسیه با ترامپ بی لیاقت که چرا رییس جمهور یا رهبر بهتری هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


esmail November 6, 2016 08:39 AM

این تحلیل ها خیلی ابکی هستن این توهین به شعور مخاطبان هست لطفا مثل جدتان خمینی که میگفت اقتصاد مال خر هست رفتار نکنید اخرش هم خودش و هم موریدانش همان شدند که امروز داریم می بینیم تحلیل نکنید همان خبر را بنویسید کافی هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


فریبرز November 6, 2016 12:37 PM

آیا این میمون گدا بقدرت رسیدن "علی گدا" را هم پیش بینی کرده بود؟!

گزارش یا اعتراض به این نظر


امیر ارشادی November 7, 2016 01:38 AM

میمون انتخاب کرد و رفت ملت آمریکا هنوز در تردید که کدامین
بوزینه را بر گزیند ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush November 7, 2016 02:17 PM

شما خودتان را ناراحت نکنید حاج حسین! چای بیارم خدمتتان؟ در مورد این انتخابات برای قرن‌ها کتاب خواهند نوشت

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: