آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 آبان ماه 1395 = 17-11 2016

آبروریزی توسط بازیکنان باشگاه پرسپولیس

کشف محموله غیرقانونی از ساک چند بازیکن پرسپولیس
آبروریزی توسط باشگاه پرسپولیس ؛ کشف محموله قاچاق تایید شد!

خبرگزاری فوتبال ایران: پرسپولیس باید به جرم قاچاق کالا جریمه سنگین بپردازد. برند ایتالیایی جیووا هم به خاطر دور زدن گمرک جریمه می شود.

شب گذشته عنوان شد که محموله غیرقانونی از ساک سرخپوشان کشف شده است. این موضوع واکنش منفی هواداران باشگاه پرسپولیس را به همراه داشت و آنها تصور کردند هدف رسانه ها ایجاد حاشیه برای تیم محبوب شان است.
اما یک منبع موثق گفت متاسفانه این خبر صحت دارد و باشگاه پرسپولیس در اقدامی عجیب می خواست قانون را دور بزند!
در حالی که بازیکنان پرسپولیس از لباس های تولیدی جیووا که در شیراز تولید می شد شاکی بودند، باشگاه تصمیم گرفت با هماهنگی نماینده این برند، جیووا اصل را از اروپا وارد کند.
آنها در جریان اردوی امارات چند دست لباس کامل جیووا از دفتر فروش این شرکت ایتالیایی در امارات می گیرند اما به جای آن که این لباس ها را بارنامه رسمی کنند و از طریق گمرک به ایران بیاورند، به بازیکنان می گویند هر کدام تان چند دست لباس را لا به لای خریدها و لوازم و لباس های خود جاسازی کنید و از گیت های فرودگاه عبور بدهید!
بازیکنان پرسپولیس که مخالف این کار بودند چون از یک طرف خودشان دیگر نمی تواستند از دبی خرید کنند و از طرف دیگر می گفتند برای ما کسر شان است که قاچاق لباس کنیم، ناچاری این لباس ها را با خود حمل کردند اما در فرودگاه تهران اتفاق عجیبی افتاد و در حالی که ماموران فرودگاه معمولا کاری با ساک ورزشکاران ندارند، این بار گمرکی ها تمام لوازم بازیکنان پرسپولیس را بازرسی کردند و جلوی ورود پوشاک غیرمجاز را گرفتند.
حالا پرسپولیس باید به جرم قاچاق کالا جریمه سنگین بپردازد. برند ایتالیایی جیووا هم به خاطر دور زدن گمرک جریمه می شود.
جالب است بدانید مدیران پرسپولیس به گونه ای حرف می زنند که انگار کارشان قانونی بوده است و اصلا اتفاقی رخ نداده، در حالی که همه می دانند پرسپولیس باید لباس ها را از طریق گمرک و پرداخت گمرکی وارد ایران می کرد. مدیران باشگاه حالا به جای عذرخواهی بابت کاری که کردند و آبروی پرسپولیس محبوب را بردند، دنبال فرافکنی هستند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: