آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 27 آبان ماه 1395 = 17-11 2016

خبرنگار کتک خورده؛ اینهم از عدالت خامنه ای

حامد عطایی، خبرنگاری که پیشتر به دلیل انتساب انتشار ویدیوی سخنان عجیب یکی از نمایندگان مجالس نهم و دهم، کتک مفصلی هم از سوی برخی حامیان این نماینده خورده بود و البته در این زمینه شکایتی را نیز طرح کرده بود، به دلیل شکایتی از سوی همین نماینده به جرم «نشر اکاذیب» به 4 ماه زندان محکوم شد.

نادر قاضی‌پور (عکس کنار) گفته بود: مملکت را به آسانی به دست نیاورده‌ایم که هر روباه، بچه و کره الاغی را بفرستیم آنجا. مجلس جای کره الاغ نیست. مجلس جای بچه‌ها نیست. جای کره الاغ‌ها نیست. جای زنان نیست. جای مردان است. زنان را می‌فرستیدشان مجلس سرشان بلا بیاورند آبرویتان برود.

به گزارش روزنامه ابتکار، همین نماینده مجلس چندی پیش به دلیل ضرب و شتم خبرنگار پارلمانی روزنامه ایران در محیط مجلس شورای اسلامی مورد شکایت قرار گرفت.

این منبع نوشت: هوای رسانه همچون هوای این روزهای پایتخت و برخی شهرهای دیگر ایران، همچون هوای بسیاری از روزهای خوزستان و ایلام، هوای تنفس نیست. رسانه در این شرایط فقط با سیلی صورتش را سرخ نگه می‌دارد؛ فارغ از این که سیلی را چه کسی بزند! اگر از حال ما می‌پرسید، خوبیم، اما شما باور نکنید!



آرش آريايى November 18, 2016 07:49 AM

در جمهورى اسلامى دنبال عدالت گشتن مانند اين ميماند كه در انبار كاه دنبال سوزن بگرديد ! ! اگر پيدايش كردين سلام مرا هم برسانيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


GHASEM November 18, 2016 09:24 AM

چه انتظاری داریم از حکومت مافیائی ولایت وقیح تازه خوب شده تصادف نکرده یا گاز خانه منفجر نشده درست مثل مافیا هیچ فرقی نداره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: