آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 2 آذر ماه 1395 = 22-11 2016

نیویورک‌ پست: جلسه وحشتناک با ترامپ!

ترامپ در این جلسه ابتدا خطاب به مدیر سی ان ان گفت: «از شبکه تو متنفرم، در سی ان ان همه دروغگو هستند. خجالت بکش!»

به گزارش جام نیـوز، روزنامه دست راستی "نیویورک پست"، نشست غیرعلنی «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری منتخب آمریکا با مدیران رسانه ها را «فاجعه تمام عیار» خواند و گفت: ترامپ به شدت از رسانه ها انتقاد کرد و با پرسش‌های «نیشدار» خبرنگاران مواجه شد.

نیویورک پست که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری از نامزد جمهوریخواهان حمایت کرد، روز گذشته (1 آذر) به نقل از منابع آگاه نوشت که ترامپ در جلسه مذکور ابتدا خطاب به جف زاکر (Jeff Zucker) مدیر سی ان ان گفت: «از شبکه تو متنفرم، در سی ان ان همه دروغگو هستند. خجالت بکش!»

منبع نیویورک پست افزود: «جلسه دیروز یک فاجعه تمام عیار بود. مدیران و مجریان شبکه های تلویزیونی به خیال خود می‌خواستند تا در مورد نحوه دسترسی به اخبار در دولت آینده گفت و گو کنند اما در عوض با توبیخ ترامپ روبرو شدند.»

نیویورک پست به نقل از منبع دیگری نوشت: «جلسه دیروز در یک سالن کنفرانس بزرگ (برج ترامپ) برگزار شد و 30 تا 40 نفر از جمله مجریان سرشناس تمام شبکه ها در آن حضور داشتند.»

به گفته این منبع آگاه، ترامپ بارها به حضار گفت: «ما در سالنی پر از آدم های دروغگو هستیم، رسانه های دروغگوی فریبکاری که تمام مطالبشان اشتباه از آب درآمد.»

این منبع آگاه نیویورک پست افزود: «ترامپ بدون آنکه نام «کتی تور» (Katy Tur) گزارشگر شبکه ان بی سی را بیاورد گفت که یکی از خبرنگاران خانم ان بی سی تمام خبرهایش اشتباه از آب درآمد. پس از آن از یکی از خبرنگاران «مزخرف» تلویزیونی یاد کرد که مجری یکی از مناظره ها بود، هنگام شکست هیلاری کلینتون به گریه افتاد. منظور وی مارتا رادتز (Martha Raddatz) بود که در سالن حضور داشت.»

نیویورک پست نوشت: گزارشگران بهت زده سعی کردند تا لابلای این انتقادها خبری از نحوه دسترسی به اخبار دولت ترامپ به دست آورند.

منابع آگاه به نیویورک پست گفتند: «گایل کینک» (Gayle King) یکی از مجریان شبکه سی بی اس بدون آنکه از صندلی خود بلند شود، پرسید: «پیشنهادتان در مورد نحوه همکاری ما رسانه ای ها با شما چیست؟». «چاک تاد» (Chuck Tudd) یکی از مجریان شبکه ان بی سی پرسش های «نیش دار» پرسید. «دیوید میور» (David Muir) مجری شبکه ای بی سی نیز پرسید:«چطور می‌شود خانواده تان در نیویورک باشند و شما در واشنگتن؟»

نیویورک پست به نقل از منابعش نوشت: «جلسه وحشتناکی بود.»

این روزنامه طرفدار جمهوریخواهان نوشت: با این حال سخنگوی ترامپ به خبرنگاران گفت که این جلسه به خوبی برگزار شد. «کلیان کانوی» (Kellyanne Conway) افزود: «دیداری عالی با مدیران ارشد شبکه های پربیننده آمریکا برگزار شد. جلسه بی‌سابقه ای بود که ظرف دو روز مقدمات آن را فراهم کردیم.»

به نوشته نیویورک پست، این جلسه غیر علنی بود و حضار توافق کردند که محتوای آن رسانه ای نشود. مدیران ارشد شبکه های پربیننده و خبری ان بی سی (NBC)، ای بی سی (ABC)، سی بی اس (CBS)، فاکس نیوز (FOX News)، ام اس ان بی سی (MSNBC) و سی ان ان (CNN) در این جلسه یک ساعته حضور داشتند.

«آرتور سالزبرگر» (Arthur Sulzberger)، ناشر روزنامه نیویورک تایمز نیز امروز با ترامپ دیدار می کند.

نیویورک پست نوشت: هنوز تیم ترامپ در مورد اخبار جلسه شب گذشته واکنشی نشان نداده است.



homa November 22, 2016 07:04 PM

خوشم میاد ازترامپ ورک گوئی اش شجاعت اش رامیرساند

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang November 22, 2016 07:57 PM

برای دمکراسی قوی باید رسانه آزاد داشته باشی و مخالفان قوی که بدون ترس حرفاشان را بزنند دانلد ترامپ اولین رئیس جمهور آمریکا هست که نه تنها به دمکراسی اعتقاد ندارد بلکه مثل اسماعیل حنیفه رهبر حماس که با دمکراسی انتخاب شد ولی روز بعدش دمکراسی را نابود کرد ترامپ میخواد تو آمریکا بکند

گزارش یا اعتراض به این نظر


کیوان November 22, 2016 08:22 PM

به این میگن اقتدار ، حساب سی ان ان و واشینگتن پست و نیویورک تایمز و فاکس نیوز رو مردم رسیدند و جناب رئیس جمهور ترامپ هم بعد از ورود به کاخ سفید باید یک تعغیرات بنیادی در سیستم رسانه ایی آمریکا ایجاد کنه، فعلا شبکه خبری سی ان ان و خبرگزاری واشینگتن پست بیش از یک میلیون از مشترکان روزانه خودش رو از دست داده و باضرر هنگفتی را مواجه شدند، مردم دیگه هیچ اعتمادی به این رسانه ها ندارند و میلیونها نفر اشتراک خودشون رو با این رسانها کنسل کردند،

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود سعد سلمان November 22, 2016 09:13 PM

این رک گویی نشانه شجاعت ترامپ نیست، بلکه نشانه های ظهور فاشیزم نوع امریکایی است که ترامپ نمایندگی می کند۰ فاشیستها برای پیشبرد مقاصد خود تمام بنیانهای پاسخگویی را حذف می کنند و با لفاظی احساسات مردم عادی را به نفع مقاصد خود برمی انگیزند۰ اشاراتی که ترامپ به نظام سیاسی امریکا و رسانه ها دارد دقیقا کپی تبلیغات روسها در این زمینه است۰ به همان نحوی که خمینی را در ایران به قدرت رساند و فاشیزم اسلامی را بنا کرد۰ تاریخ را در مورد نحوه ظهور هیتلر بخوانید۰

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa November 23, 2016 02:30 AM

اقای مسعود سلمان اگر منظورشمابامن است من درالمان بزرگ شدم وتاریخچه ادولف هیتلر زاده اتریش را خیلی خوب میدانم وهیتلر یک ننگ بزرگ برای کشورالمان گذاشت وترامپ نه فاشیست است ونه قابل قیاس با خمینی بنیانگذارجمهوری اسلامی فناتیک ترامپ ضد اسلام است اگر کسی رک وشفاف باشد شما بحساب فاشیستی میگذارید من شخصا ادم رک گوئی هستم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush November 23, 2016 04:21 AM

بنا به آمار هفته گذشته (اینطور که به خاطر دارم) ۷۸% مردم آمریکا به نشریات و تلویزیون اعتماد ندارند، ۶۹% به این نظر هستند که همه نشریات و تلویزیون به دنبال این بودند که هیلاری را پرزیدنت کنند؛ این آمار از هر دو حزب گرفته شده بود؛ cnn nbc cbs و بقیه همانند نشریات "ولایت" سید علی‌ می‌مانند! آیا پرزیدنت ترامپ در مورد نظر خود اشتباه می‌کند؟ (ایشان تنها نیستند در نظر خود) ۲ سال است که من اعتماد کامل به نشریات ندارم و حتا کابل خود را قطع کردم :)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: