آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 3 آذر ماه 1395 = 23-11 2016

احتمال سر به نیست کردن قاری بچه باز رهبر

حزب‌الله خواستار اشد مجازات برای «سعید طوسی»

حزب‌الله خواستار اشد مجازات برای «سعید طوسی» و محاکمه حامیان او شد. بعد از گذشت نزدیک به دو ماه از رسانه‌ای‌شدن ماجرای «سعید طوسی»، کانال خبری انصارنیوز، بیانیه‌ای درباره فساد اخلاقى سعيد طوسى و حاميان او منتشر کرده که «حسين الله‌کرم»، رئیس شورای هماهنگی حزب‌الله هم آن را در صفحه اینستاگرام خود بازنشر کرده است.

به گزارش شرق، به نظر می‌رسد ماجرای این قاری حاشيه‌ساز به این زودی‌ها نه قرار است فراموش شود و نه تمام؛ تا جایی که حتی دستور کار جلسه دو هفته قبل جامعه روحانیت مبارز هم درباره «سعید طوسی» بود.

در بیانیه انصار حزب‌الله درباره سعيد طوسي آمده است: «چندى است صداى آمريكا، BBC و... با پرداختن به فساد اخلاقى فردى به نام سعيد طوسى تلاش دارند از يك‌سو مكيت اسلام و قرآن را زير سؤال برده و از طرف ديگر دفتر رهبرى را حامى متخلف معرفى كنند. گرچه طرح و گسترش فحشا در مكيت اسلام حرام است؛ اما به‌خاطر مقابله با اتهامات گسترش‌يافته توجه همگان را به نكات زير جلب مى‌نماييم.

١- سعيد طوسى قارى قرآن و وابسته به شوراي‌عالى قرآن است كه در آموزش نوجوانان فعال بوده، متهم مي‌باشد كه در سفر به مسابقات تركيه با يكى از نوجوانان ارتباط جنسى گرفته است. اين در حالى است كه مقررات شوراي‌عالى قرآن اجازه سفر بدون خانواده را به نوجوانان نمى‌دهد.

٢- پرونده شكايت خانواده نوجوان فوق به اتهام فاعليت طوسى در قوه قضائيه تشكيل مى‌شود كه متهم طى مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى، تجديد نظر و... تبرئه مى‌شود.

٣- خانواده‌هاى شاكى نوجوانان ديگرى به پرونده مى‌پيوندند يا پرونده ديگرى مبنى ‌بر سه اتهام فاعليت، تشكيل خانه فساد و دعوت به فحشا عليه طوسى تشكيل مى‌شود كه در مراحل بازپرسى، دادگاه بدوى و... طوسى از دو اتهام اول تبرئه و در اتهام سوم به چهار سال زندان محكوم مى‌شود. اين پرونده در مراحل تجديد نظر و... در حال دنبال‌شدن است.

٤- بى‌ترديد رسيدگى به اين پرونده مانند ديگر پرونده‌ها در قوه قضائيه به نتيجه خواهد رسيد؛ اما لازم است مدعى‌العموم علاوه بر درخواست اشد مجازات براى طوسى، در دفاع از مكيت اسلام و قرآن و دفتر رهبرى، پرونده ديگرى عليه حاميان وى تشكيل دهد، زيرا كلاس‌هاى قرآن در محله‌ها و مساجد با كاهش حضور نوجوانان روبه‌رو است و خانواده‌هاى تحت‌ تأثير مطالب فوق‌الذكر ممانعت دارند. ضمن اينكه دشمن مى‌كوشد با ارتباط‌دادن موضوع به دفتر رهبرى، علاوه بر وهن اسلام، محبوبيت رهبرى را كاهش دهد. آنها به‌خوبى مى‌دانند كه مشروعيت دفاع از سوريه و عراق و شهادت مدافعان حرم به حكم رهبرى است، ازاين‌رو مدعى‌العموم را دعوت به انجام مطالب زير داريم.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «الف- اگر فردى در دفتر رهبرى با سوءاستفاده از دفتر به حمايت از طوسى برخاسته و يا در ايام محاكمه او را در مجالسى با حضور رهبرى يا در افتتاحيه مجلس كنونى و... شركت داده‌، به اتهام وهن دفتر رهبرى محاكمه گردد.

ب- شوراي‌عالى قرآن يا هر دستگاهى از جمله صداوسيما، مجلس كنونى و... اگر با اطلاع از پرونده اتهام طوسى، اقدام به حمايت از وى و اجراى برنامه توسط طوسى داشته‌اند را به اتهام وهن مكتب اسلام و قرآن محاكمه نمايد».



تبهکاران اسلامی !!! November 23, 2016 11:06 AM

این بهترین مثال از سیستماتیک بی عدالتی های اسلامی در ایران اسلام زده است با پایان دادن این قضیه، و دهن کجی بیت رهبری به قربانیان این جنایت و ۸۰ میلیون ملت ستمدیده ایران، بار دیگر یاد آور آن شد که حکومت اسلامی خودکامه عدل علی، خود را مصون در مقابل هر تعقیب قانونی می بیند و از قانون بالاتر است این سیاست و دکترین آپارتاید اسلام تشیع از روز بکار آمدن جمهوری ضد بشری اسلامی و اشغال ایران توسط این رژیم بشر ستیز در جریان بوده و تا روز سقوط اش در عمل خواهد ماند این البته پایان جریان نخواهد بود، این پدوفایل اسلامی در آینده نچندان دور بطور مرموزی توسط خود رژیم بخاطر حساس بودن جنایت و جلوگیری از درز جزئیات به مردم، هم چون سعید امامی سر به نیست خواهد شد و تقصیر آنرا هم به گردن قربانیان این جنایت خواهند انداخت این جنایت و سیاست آپارتاید اسلامی حکومت عدل علی همچون بسیاری دیگر از جنایات رژیم ضد ایرانی اسلامی برای نسلها بر زبانها خواهد ماند و بعنوان یک لکه ننگ در تاریخ سیاه ایران و بر پیشانی روحانیت شیعه خواهد ماند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Islamic Pedophile November 23, 2016 11:11 AM

با وارد شدن حزب الله به ماجرا ی "طوسی گیت" و اظهار نظر آن " از تبرئه تا اعدام" این نکته کلیدی را بایستی استنباط کرد که حاج پدوفایل طوسی بایستی قربانی شود تا ولایت رهبری نظام از این تلهُ "طوسی گیت" خود را نجات دهد و اینکار هم به احتمال زیاد خواهد شد نا باورانه شاهد محاکمه سِری و شتاب زده در پشت درهای بسته دادگاه اسلامی خواهیم بود که محکوم به اعدام شده، یک تقاضای فرجام فوری که با آن موافقت نخواهد شد و بین چند روز حکم اعدام اجرا خواهد شد ولی فقیه رهبری از تله آزاد و حاج پدوفایل طوسی تمام اسرار را با خودش به گور خواهد برد و مدفون خواهد کرد او حتّی فرصت پایین کشیدن آن ۱۰۰ نفری را که تحدید کرده بود در صورت محاکمه و محکوم شدن به پایین خواهد کشید را نخواهد داشت اورا بُز قربانی می کنند که از حمله شیرها ( ملت) در امان بمانند و خود فرار( ولایت رهبری) کنند

گزارش یا اعتراض به این نظر


GHASEM November 23, 2016 02:43 PM

دزدان و دزدان عمامه داران و بی عمامه گان مال مردم خوران و متجاوزین به ناموس و مال مردم همه و همه زیر چتر رهبری چلاق و حامی متجاوزین جم شده و به اعمال کثیف خود ادامه میدهند
باشد که روزی هر ایرانی یک کاوه آهنگر شود و بساط ظلم این جماعت دیندار بیدین را برچیند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: