آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 4 آذر ماه 1395 = 24-11 2016

اظهارات سرکرده سپاه در باره ضدانقلاب جدید

به گزارش فارس، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در جشنواره مالک اشتر بسیج که صبح امروز برگزار شد، گفت: شناخت ضدانقلاب امروز بسیار سخت است و با ضدانقلاب‌های مسلح اول انقلاب تفاوت دارد.

فرمانده کل سپاه اظهار داشت: در نظام اسلامی و انقلاب اسلامی یک نفر تعیین شده تا خطوط و جهت اصلی و حرکت مسیر انقلاب اسلامی را مشخص کند که آن هم ولی فقیه است و ضد انقلاب از نظر ما و بسیج کسی باید باشد که مسیر تعیین شده توسط رهبری را قبول ندارد.

جعفری با بیان اینکه به فرموده حضرت امام(ره)، انقلاب همیشه از داخل ضربه خورده است، گفت: اگر انقلاب اسلامی نباشد، جمهوری اسلامی معنا ندارد و جمهوری اسلامی در واقع ظرف و بستر انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه همیشه تهدیدات از بیرون به فرصت تبدیل شده است، افزود: ما باید بدانیم تهدید از درون در جنبه های سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و ... از کجا و از ناحیه چه کسانی است.

فرمانده کل سپاه گفت: کسی که به فرمایشات و راهکارهای رهبری در مسایل اقتصادی عمل نمی‌کند و آن را قبول ندارد چگونه خود را انقلابی می‌داند؟

جعفری ادامه داد: ایشان در خصوص شبیخون فرهنگی بارها هشدار دادند اما برخی از آقایان و وزرا می‌گفتند کدام شبیخون فرهنگی؟ و در عمل مخالفت می‌کردند. این فرد چطور می‌تواند انقلابی باشد؟

وی افزود: و یا در مورد رابطه با امریکا و غرب که رهبری هشدار می‌دهند، برخی نه تنها به آن توجه نمی‌کنند بلکه بدنبال اصلاح آن هستند یعنی میخواهند در مسیر تعیین شده انقلاب، اصلاحات انجام دهند حالا ما چطور اینها را انقلابی بدانیم؟

فرمانده کل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: برخی نسبت به کار انقلابی بی تفاوتند اما برخی با حرکت انقلابی و مسیر ترسیم شده توسط رهبری مقابله می‌کنند و می‌خواهند مثلا اصلاحات انجام دهند.

جعفری تاکید کرد: اساس انقلاب اسلامی دفاع از مسلمانان و مظلومان است اما برخی می‌گویند ما چه کار به لبنان و سوریه و یمن داریم و یا اینکه امریکا و اسرائیل و عربستان خائن چکار می‌کنند. ما باید فقط به فکر مردم خودمان باشیم.

وی تصریح کرد: مگر می‌شود انقلاب اسلامی به فکر ملت‌های مظلوم و ظلم ستیزی نباشد؟ جالب است که این افراد خودشان را هم انقلابی می‌دانند.



GHASEM November 24, 2016 02:10 PM

آقای فرمانده دیدیم چطور رهبر شما حامی مستضعفین هستن و در عمل هم نشان دادن قطع دست نیازمندی که به علت فقر دزدی کرده و حمایت تمام عیار از دزدان میلیاردی که بدون نیاز و فقط بخاطر ثروت اندوزی چپاول میکنن خاک بر سر تو بی بیسواد که از حمایت دزدان میلیاردی کوتاهی نمیکنی

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab November 24, 2016 05:15 PM

درود
اینها همه با هم فقط در یک فکر هستند بچه ؟ شاید بگوید که یعنی چه بسیج را معمولا جوانان و بچه سالها تشگیل میدهند چرا اینها اسرار بر بسیج دارند ؟ کامی تفکر کنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: