آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 16 آذر ماه 1395 = 06-12 2016

سقوط یک هلیکوپتر دیگر در ایران؛ چند کشته

دقایقی پیش خبر سقوط یک فروند هلی کوپتر امدادی در دریاچه چیتگر اعلام شد.

به گزارش تسنیم، حدود ساعت 11 و 40 دقیقه صبح امروز (سه شنبه 16 آذر) یک فروند بالگرد به دلایل نامشخصی در دریاچه شهدای خلیج فارس(چیتگر) سقوط کرد که در این رابطه مرتضی مرادی پور - سرپرست امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران که در صحنه حادثه حضور دارد، به تسنیم عنوان کرد: تاکنون تعداد 6 سرنشین این بالگرد پیدا شدند که تعدای از آنان در داخل کابین بالگرد حبس شده بودند.

سرپرست امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران با بیان اینکه هنوز دو نفر از سرنشینان این بالگرد پیدا نشدند، گفت: ما هم اکنون در سر صحنه حادثه هستیم و غواصان به دنبال دو سرنشین دیگر از جمله خلبان بالگرد هستند.

مرادی پور خاطرنشان کرد: هنوز مشخص نیست این بالگرد برای کدام نهاد است ولی اطلاعات حاکی از آن است که بالگرد 8 سرنشین داشته است.

کشته های سقوط هلیکوپتر خزر سپاهی بودند

گزارش قبلی: مسئول روابط عمومی کل سپاه از جان باختن 4 تن از کادر پروازی نیروی هوافضای سپاه در سانحه سقوط بالگرد امدادی در دریای خزر خبر داد.

به گزارش ایسنا، در پی اعلام خبر سقوط یک فروند بالگرد که برای امدادرسانی به یکی از کارکنان شرکت نفت خزر به سکوی امیرکبیر اعزام شده بود، سردار سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف، مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت:

در ساعت 4:30 بامداد امروز یک فروند بالگرد MI17 نیروی هوافضای سپاه که در اختیار مأموریت‌های شرکت نفت خزربود ،دراقدامی فداکارانه برای نجات یکی از کارکنان زحمتکش این شرکت که دچار عارضه قلبی شده بود، برای امدادرسانی به سکوی نیمه شناور امیرکبیر واقع در 20 کیلومتری بندر امیرآباد استان مازندران اعزام گردید.

وی افزود:این بالگرد پس از سوار کردن بیمار مدت کوتاهی پس از برخاستن از سکو در مسیر ساحل دچار سانحه شده و در دریای خزر سقوط کرد و پنج سرنشین آن به لقاء الله پیوستند.

سردار شریف اسامی جان باختگان این سانحه را بدین شرح اعلام کرد:
1-خلبان سرهنگ بازنشسته سید حسن محمدی کهنگی
2-خلبان دوم سرهنگ پاسدار غلامرضا میرزایی
3-مهندس پرواز سرهنگ بازنشسته رضا سنقری
4-سرهنگ بازنشسته مهندس حسین جعفرزاده
5-علی مرداسی از کارکنان شرکت نفت خزر



nonam November 27, 2016 08:17 PM

شما که ایرانی‌ هستید بنویسید دریای مازندران

گزارش یا اعتراض به این نظر


كوروش November 28, 2016 01:27 AM

اينا كه بيشتر باز نشسته بودند
براي تفريح سوار هليكوبتر شدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش -صیحی December 6, 2016 02:06 PM

از سپاهیان دو شغله هستند اون بالا دستی های سپاه هیچ وقت بازنشسته بمعنای بازنشستگی ندارند وباید ابزار دست سرداران دزد وشاغل باشند

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid December 6, 2016 07:03 PM

در این رژیم آدمخور موجوداتی هستند که ۶۰ تا ۷۰ تا شغل دارند مثل نئاندرتال مچاله شده احمد جنتی
دوتا سه تا شغل که مهم نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: