آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 9 آذر ماه 1395 = 29-11 2016

تروریسم؛ بازداشت مامور دستگاه اطلاعات آلمان

به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، رسانه های آلمانی اعلام کردند یکی از کارکنان سازمان اطلاعات داخلی این کشور که مظنون به­ تدارک حمله ای ترویستی است، بازداشت شد.

روزنامه آلمانی دراشپیگل و هفته نامه آلمانی دی ولت روز سه شنبه اعلام کردند یکی از کارکنان دستگاه اطلاعات داخلی این کشور مظنون به آماده سازی حمله ای علیه­ مقر مرکزی دستگاه اطلاعات داخلی در­ کلن در غرب این کشور، بازداشت شد.

به نوشته این روزنامه و هفته نامه آلمانی، این مظنون یک مرد آلمانی 51 ساله است که در شبکه اینترنت­ اطلاعات حساسی را­ درباره دستگاه اطلاعات داخلی آلمان موسوم به­ اداره محافظت از قانون اساسی عرضه و به این اداره نفوذ کرده بود تا اطلاعاتی به منظور آماده سازی حمله‌ای انفجاری علیه مقر کلن انجام دهد.



arzhang November 30, 2016 11:25 AM

این یک مثال زنده هست که چطوری آخوندا ایران دین اسلام را خراب کردن چون وقتی یک آلمانی تصمیم گرفته که از آلمانیهای یگر انتقام بگیرد نشان ازحقارت و شکست او در اجتماع هست و به یک شخص بازنده ای در آمده که اشتباه خودش را به گردن دیگران میاندازه معمولا چنین شخصی یا خودش دست به جنایت میزنه یا اگر جرات گشتن نداشته باشد یک مافیا آدمگش را اجیر میکند ولی چون مدتی هست گروه تروریست اسلامی آدمگش مد شده که بنیاد گذار ترویج آن خمینی و آخوندا ایران هستند و این آلمانی بدون اینکه پولی خرج کند میخواسته این گروه مجانی از طرفش براش انتقام بگیرند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: