آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 آذر ماه 1395 = 30-11 2016

موافقت اوپک با پیشنهاد کاهش تولید نفت

یک منبع وابسته به سازمان کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) اعلام کرد: اعضای این سا زمان درباره طرح ارائه شده در الجزایر برای کاهش تولید نفت به توافق رسیدند.

سازمان کشورهای صادرکننده نفت «اوپک» عضویت اندونزی را در این سازمان به حال تعلیق درآورد و سهم تولید آن را بین دیگر اعضا تقسیم کرد.

یک منبع در سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) روز چهارشنبه در مصاحبه با رویترز گفت عربستان سعودی موافقت کرده است براساس موافقتنامه ای جدید درخصوص محدود شدن سطح تولید کشورهای عضو این سازمان، تولید نفت خود را به 10 میلیون و 60 هزار بشکه در روز کاهش دهد. تولید نفت عربستان سعودی در ماه اکتبر 10 میلیون و 540 هزار بشکه در روز بوده است.

این منبع افزود اوپک در نشست در سطح وزیران خود در وین همچنین موافقت کرد اندونزی را از این سازمان معلق کند و به ایران اجازه دهد سطح تولید جدید سه میلیون و 797 هزار بشکه در روز را برای خود حفظ کند.



arzhang November 30, 2016 10:13 PM

به نظر من این موافقت فقط رو کاغذ هست ولی در عمل تقلب میکنند آخوندا ایران تا خر خره تو جنگ سوریه و یمن شرکت دارند و تنها منبعی هستند که پول جنگ و غذا و خوراک سربازان میدهند چون پوتین و بشار اسد و حودثی که پولی ندارند عربستان هم به همین شکل به پول هنگفت احتیاج داره خبر خوب بنزین ارزان میمانه مگر اتفاق غیر قابل پیش بینی ایی رخ بده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: