آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 10 آذر ماه 1395 = 30-11 2016

دلواپس رفته بود به زن فنلاندی درس اسلام بده!

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام حمید رسایی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشت:

کانال «آمد نیوز»، که این روزها مثل یک فرد «قات زده» تلاش می کند خود را سر پا نگه دارد، امروز یک خبر کهنه درباره استعفای یک وزیر فنلاندی به خاطر فساد را منتشر کرد و نوشت که رسایی رفته بوده فنلاند تا به اینها درس «اسلام» بدهد!

گفتنی است چند روز قبل، رسایی از آمدنیوز خواسته بود تا اگر «ککی به تنبان خود ندارد»، چرا نام دو وزیر حسن روحانی که علی رغم گذشت سه سال، هنوز مطالق اصل 142 لیست اموالشان را به قوه قضائیه اعلام نکرده اند را اعلام نمی‌کند؟ اما این کانال خبری به جای پاسخگویی، ادعای دروغ کهنه‌ای را مطرح کرد! این کانال مدعی است به اخبار محرمانه (مثل لیست اموال وزرای دولت) دسترسی دارد! طبعا دست‌اندرکاران آمدنیوز وقتی از «قات‌زدن» بیرون آمدند، نام و لیست اموال این دو وزیر را اعلام کنند.

رسايی در مطلب دیگری که به همین موضوع اختصاص دارد نوشته است:

حتماً متنی که این روزها با عنوان «بزرگترین اختلاس جهان در فنلاند» در فضای مجازی منتشر شده است را دیده و خوانده‌اید: "وزیر بهداشت فنلاند، به دلیل کشف فساد مالی‌اش، مجبور به استعفا شد. این وزیر فنلاندی با هزینه دولت سه مرتبه با همسرش تماس تلفنی بین المللی گرفته که بعداز انتشار خبرش، چنین اقدامی باعث عصبانیت افکار عمومی و مطبوعات فنلاند شده است. پس از اعتراضات، این وزیر فنلاندی استعفا داد و پرونده ای برای وی در دادگاه تشکیل شد. فنلاند رتبه سوم مبارزه با فساد را دارد و ایران رتبه 153. طنز ماجرا اینجاست که حمید رسایی از ایران برای تبلیغ اسلام به فنلاند سفر می کند تا بهتر زیستن را به آنها بیاموزد!"



GHASEM December 1, 2016 10:08 AM

این سگان ولایت میروند که به فنلاندیها درس حقه و چپاول بیاموزن چرا که سگان ولایت در دزدی و چپاول رتبه اول را دارن در جهان این حکومت اسلامی کثیف را ملت خوب شناخت ولی به قیمت ویرانی ایران تمام شد متاسفانه اینها بیگانگانی بودن که ماموریت داشتن ایران را ویران کنند ( به گفته شادروان بختیار * و موفق هم شدن چه خساراتی که به این کشور ملا زده وارد کردن

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: