آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 آذر ماه 1395 = 02-12 2016

اقدام سنا؛ واکنش فیروزآبادی و واشنگتن پست

میزان: مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت:‌ سنای آمریکا قبل از دادن رای به تمدید تحریم ها علیه ایران که نقض برجام محسوب می شود، لازم است هزینه های سنگین نقض برجام در ابعاد مختلف سیاسی، بین المللی، حقوقی، مالی و نظامی آن‌ را محاسبه کند.

سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه نقض برجام هزینه های بسیار سنگینی برای آمریکا بدنبال خواهد داشت، گفت: بهتر است در شرایط بد اقتصادی که آمریکا در آن به سر می برد، سنای این کشور دردسر جدیدی ایجاد نکند.

این در حالیست که آسوشیتدپرس نوشته: انتظار می‌رود باراک اوباما این مصوبه را امضا کند گرچه کاخ سفید گفته است این را کماکان بررسی می‌کند. به گفته مقام های دولتی، تصویب این لایحه نقض برجام نخواهد بود.

یک روزنامه آمریکایی با بیان اینکه احتمال وتوی طرح تمدید تحریم‌ها از سوی رئیس جمهور آمریکا کم است، نوشت «باراک اوباما» 10 روز وقت دارد قبل از تبدیل خودکار این طرح به قانون، آن را وتو کند.

به گزارش فارس، «واشنگتن پست» طی یادداشتی در بررسی این مسئله، «باراک اوباما» رئیس جمهور ایالات متحده را ناتوان از مقاومت در برابر تمدید تحریم‌های رژیم ایران توصیف کرده و نوشت: اکنون که دو بدنه پارلمانی بصورت قاطع به آن رای داده‌اند، اوباما نمی‌تواند مانع آن شود.



Mohamad December 2, 2016 09:47 AM

همه اين چيزهائى كه گنده ترين مشاور عظمى گفته مقابل آينه بوده يعنى عكسش درست و باعث كم شدن وزن خودش و دردسر عظما ميشود

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang December 2, 2016 12:15 PM

تحریم آمریکا به کشور عزیز ما از روزی شروع شد که آخوندا سفارت آمریکا را تسخیر کردن و آمریکا در مقابل چنین عمل آخوندا ۲ کار میتونست بکند یا به ایران حمله نظامی کند که یک فاجعه تاریخی هست یا تحریم و تا به امروز که آخوندا سفارت آمریکا را تسخیر کردن و هر سال بسیجیها را دور این سفارت جمع میکنند و با بوق و شیپور به دنیا میگند ما خاک آمریکا را تسخیر کردیم آمریکا در مقابل همین ۲ کار جنگ یا تحریم کار دیگری نداره بکند حالا آخوندا این را به برجام ربط بدهند مثل همان سیاست بشار اسد در سوریه هست که میگوید مردم سوریه من را دوست دارند و من مخالفی ندارم و من فقط با تروریستها در جنگم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush December 2, 2016 02:42 PM

گوشت خوب و چربی بر استخوان دارد این سردار؛ این را بندازید جلو "سگ دیوانه متیس" برای صبحانه!

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid December 3, 2016 02:23 AM

تا به حال میگفتند ما برجام را قبول نداریم حالا میترسند طرف مقابل زیرش بزند
حالا میگویند قبولش داریم چون وحشت دارند پس گردنی و مشت و لقد از هر طرف برایشان ببآرد
آخوند های احمق همه فرصت ها را در این ۳۸ سال از دست داده اند و امروز به التماس و دریوزگی افتاده اند که ما برجام را قبول داریم
این مرتیکه شکم گنده بی مغز قیافه اش با اون لباس مسخره به هر اشغالی میخورد به جز یک نظامی
آخه تورو سنه نه که وارد مباحث سیاسی میشی ازگل
جمهوری خر تو خر اسلامی واقعا همینه دیگه

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: