آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 آذر ماه 1395 = 02-12 2016

سخنان جالب ترامپ هنگام معرفی وزیر دفاع

رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا در نخستین مقصد از تور جدیدش با عنوان «از شما متشکرم» اعلام کرد که به «دوره جدید صلح» متعهد است.

به گزارش خبرگزاری آنا به نقل از راشاتودی، دونالد ترامپ در سینسیناتی ایالت اوهایو در جمع هوادارانش حاضر شد و گفت که حاضر است با هر کشوری که در مبارزه علیه داعش منفعتی دارد، همکاری کند.

او همچنین متعهد شد که «ارتش فرسوده» آمریکا را بازسازی کرده و مجددا یکی از برنامه‌های انتخاباتی‌اش یعنی ساخت دیوار در مرز آمریکا و مکزیک را تکرار کرد.

ترامپ قرار است در تور جدیدش به ایالت‌هایی سفر کند که به طور سنتی رأی آن‌ها از پیش مشخص نیست اما در انتخابات اخیر آمریکا به سود ترامپ رأی دادند. او قرار است علاوه بر اوهایو، به میشیگان، پنسیلوانیا، ویسکانسین و فلوریدا سفر کند.

ترامپ در جریان سفرش به سیسنسیناتی، جیمز متیس، ژنرال بازنشسته نیروی دریایی آمریکا را به عنوان وزیر دفاع خود معرفی کرد و گفت که در دولتش هرگز برای سرنگونی هیچ حکومتی تلاش نخواهد کرد.

این در حالیست که ژنرال سابق جیمز ماتیس معروف به مخالفت با حکومت ایران و عدم اطمینان به ملاها است.



homa December 2, 2016 01:21 PM

گفته ترامپ //دردولتش هرگز برای سرنگونی هیچ حکومتی تلاش نخواهد کرد
انقلاب ۵۷ ازدرون بپا خواست هرچند طرح ریخته شده بود هیچ رئیس جمهوری ادعای سرنگونی حکومت کشورهای دیگر رانمیکند اما دیدیم با معمرقذافی وصدام حسین چه پیش رو رفت

گزارش یا اعتراض به این نظر


ولید December 2, 2016 04:26 PM

یکی از سیاستهای غلط اوباما به عمد یا به اشتباه رو بازی کردن سیاستش با رژیم ایران بود که از اول اعلام کرد مسائل هسته ای ایران باید از طریق سیاسی و بدون استفاده از قوه قهریه حل وفصل شود این سیاست باعث شد که رژیم ایران در منطقه به تاخت و تاز بپردازد و بسیار پررو شود چون متوجه شد که اوباما اینکاره نیست و از قوه زور استفاده نخواهد کرد اکنون ترامپ باید مواظب باشد از بکاربردن چنین الفاظی استفاده نکند که باعث میشود رژیم به زورگوئی روی بیاورد و برایش توهم ایجاد شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا December 2, 2016 04:48 PM

امیدواریم ترامپ مثل ایت الله حاج حسین اوباما با رژیم سرتاپا فاسد و جنایتکار جمهوری اسلامی مماشات نکند اوباما سوریه و یمن و عراق رو در سینی طلا تقدیم آخوندا کرد که آخوندا دست از اتم بردارن اما آخوندا نه تنها بر عراق و سوریه و یمن مسلط شدن بلکه مخفیانه بمب اتم هم خواهند ساخت لعنت بر اوباما

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: