آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 12 آذر ماه 1395 = 02-12 2016

هشدار جدی ترامپ به شرکت های آمریکایی

رئیس جمهور منتخب آمریکا به شرکت های آمریکایی که قصد انتقال مراکز تولید خود به دیگر کشورها را دارند هشدار داد.

به گزارش اسکای نیوز، دونالد ترامپ اعلام کرد که شرکت هایی که قصد منتقل کردن مراکز تولید و ارائه خود به دیگر کشورها را دارند در دولت وی با مالیات های سنگینی رو به رو خواهند شد.

ترامپ در سفر خود به ایالت ایندیانا درباره شرکت هایی که قصد خروج از آمریکا را دارند گفت: ما در مرزها برای این گروه مالیات های سنگینی در نظر می گیریم.

ترامپ که در طول مبارزات انتخاباتی خود نیز چنین امری را وعده داده بود در ایندیانا گفت: شرکت ها می توانند در ایالت ها جابجا شوند اما خروج از آمریکا برای آنها بسیار دشوار خواهد بود.

رئیس جمهور منتخب آمریکا همچنین گفته است که برای تشویق شرکت‌ها به بازگرداندن فرصت‌های شغلی به آمریکا، نرخ مالیات آن‌ها را کاهش خواهد داد.



هوشنگ December 15, 2016 07:02 AM

براستی مسخره است
سیستم کثیف مالیاتی در کشورهای غربی ریشه در فساد حکومتی و برده داری دارد چرا؟ چون در گذشته مالیات به بخشی از تولید گفته میشده که به کهشوارادران سپرده میشده تا ایشان با داشتن این دارای بتوانند کارهای کشوری و لشگری را انجام دهند امروزه مالیات ابزاری شده مانند کیفر و باجگیری مندان و یا بیرون رفتن یک شرکت ربطی به داستان مالیات نباید داشته باشد ترامپ هم دارد عوام فریبی و برده داری میکند مالیات فقط باید به بخشی از تولید برخورد نه به هرگونه دادو ستد بازرگانی آنچه در جهان پیرامون مالیات میگذرد فریبه ملت ها است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: