آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 13 آذر ماه 1395 = 03-12 2016

تخریب ترامپ در ایران با انتشار خبر جعلی

وبلاگ دانشجو: رسانه های حکومتی در روزهای اخیر به دروغ پراکنی پیرامون لغو قرعه کشی گرین کارت (ویزای لاتاری) از سوی دونالد ترامپ پرداخته اند. این درحالیست که این عمل به صورت آگاهانه و با هدف تخریب چهره ترامپ در ذهن مردم ایران صورت میگیرد چرا که آقای ترامپ مواضع بسیار سرسختانه ای نسبت به اوباما در قبال جمهوری اسلامی در دستور کار خود قرار خواهد داد.

1- منبع اصلی این خبر وبسایت www.usatoday-tv.com میباشد، این سایت به انتشار اخبار کذب شهرت یافته و فاقد هرگونه ارتباط با سایت اصلی USA Today میباشد (www.usatoday.com).

2- در متن انگلیسی این خبر جعلی گفته شده است که ترامپ در مصاحبه با شبکه 1 بی بی سی انگلیسی این سخنان را گفته است که اولاً هیچ مدرکی بر این مبنی وجود ندارد و ثانیاً بی معنی است اگر ترامپ این سخنان را که مربوط به قوانین آمریکاست را با شبکه ای بریتانیایی مطرح کند و نه آمریکایی.

3- در متن خبر گفته شده که ترامپ با یک مجری به نام "ریموند آرتر" از شبکه 1 بی بی سی مصاحبه کرده است در حالی که هیچ فردی با این نام در حال حاضر مجری هیچ یک از شبکه های بی بی سی نمیباشد.

4- باید توجه داشت که تا روز 20 ژانویه 2017 و برگزاری مراسم تحلیف و سخنرانی آغازین، ترامپ فاقد قدرت سیاسی جهت اعمال تغییر در قوانین من جمله قوانین مهاجرتی است و کماکان تا روز 20 ژانویه، باراک اوباما رئیس جمهور رسمی ایالات متحده میباشد، در نتیجه ترامپ اصلاً نمیتوانسته این قانون را تغییر دهد و در ظاهر رسانه های رژیم متوجه این نکته نبوده اند.

5- رئیس جمهور آمریکا نمیتواند بدون رأی و تأیید کنگره ایالات متحده، طرح ویزای گوناگونی را ملغی کند و باید توجه داشت که این طرح در اصل در دوران بوش پدر که خود جمهوری خواه بوده است پایه گذاری شده و حتی در دوران رؤسای جمهور بعد از او نظیر رونالد ریگان و بوش پسر نیز دچار کوچکترین خدشه ای نشده است. حتی تلاش دموکرات ها من جمله باراک اوباما (2013)، سناتور شیلا جکسون (2009) و سناتور باب گودلات (2005) برای اعمال اصلاحات در این طرح بدون نتیجه باقی ماند.

6- با ذکر موارد یاد شده نتیجه میگیریم که هدف رسانه های حکومتی از انتشار این خبر، تنها آغاز جنگ روانی علیه رئیس جمهور منتخب ایالات متحده و بهره برداری سیاسی با حربه هراس پراکنی و ایجاد فرصت برای سوء استفاده در داخل کشور پیرامون سیاست های آینده ترامپ نسبت به ایران و جهان است.

7- این خبر در ابتدا توسط سایت خبرآنلاین در ایران انتشار داده شد که پس از پی بردن به ماهیت جعلی این خبر به سرعت از روی این تارنما حذف گردید ولی خبرگزاری های دیگر همانند عصر ایران، دانشجو، فردانیوز،اقتصاد آنلاین و حتی تی آر تی، هنوز این خبر را از پایگاه خود حذف نکرده اند.



پیشگو December 3, 2016 10:00 PM

من اگر جای رهبر ، علی لق لق باشم از ترامپ میترسم
علی تا مردم به بیت نرسیدند ایران ستیزی کن
اما از قدرت فر (وهر ) ناآگاهی
او صاحب انرژی جانداران است چند نام دارد
جان جهان ،اشا ، چلیپا و فرح وهر
او میتواند زیبا ترین بهشت به شما دهد اگر بفهمی
اگر نفهمی جهنم هم لایق شما نیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: