آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 آذر ماه 1395 = 05-12 2016

حکومت فاسد؛ احضار ورزشکاری که واقعیت را گفت

رسانه‌ها در ایران گزارش داده‌اند که مسعود شجاعی، بازیکن تیم ملی فوتبال به کمیته‌ اخلاق فدراسیون فوتبال دعوت شده است. شجاعی اخیرا در مصاحبه‌ای انتقادهایی را درباره‌ی فساد در جامعه و فوتبال مطرح کرده بود.

به گزارش رادیو آلمان، مسعود شجاعی یکی از بازیکنان موفق فوتبال ایران است که سابقه‌ی ده سال بازی در خارج از ایران را دارد و در حال حاضر نیز در باشگاه یونانی پانیونیوس آتن توپ می‌زند. او که در تیم سایپا به شهرت رسید، تا کنون به همراه تیم ملی فوتبال ایران در سه دوره‌ی جام جهانی حضور داشته است.

خبرگزاری "تسنیم" در خبری علت دعوت مسعود شجاعی به کمیته‌ی اخلاق فدراسیون فوتبال را مصاحبه‌ی او با یک "خبرنگار فراری که در خارج از کشور در رسانه‌های ضد انقلاب مشغول فعالیت است" ذکر کرده است.

گفتنی است که اخیرا مسعود شجاعی در گفت‌وگویی با رادیو فردا، از برخی فسادها در جامعه‌ی ایران و ورزش کشور پرده برداشت. شجاعی در این مصاحبه از منع ورود زنان به ورزشگاه‌ها انتقاد کرده و گفته است که در فضای ورزش ایران "فساد گسترده‌ی رسانه‌ای و باجگیری" وجود دارد.

به گفته‌ی شجاعی کسانی که با فضای فاسد حاکم بر بدنه‌ی فوتبال ایران همراه نشوند و به آن باج ندهند، نادیده گرفته می‌شوند. شجاعی تاکید کرده است که اگر بخواهد به تنهایی به طرح این مباحث ادامه دهد، او نیز حذف خواهد شد، زیرا "سیستم فاسد" فرد منتقد را کنار می‌زند.

مسعود شجاعی در این مصاحبه پیگیری مجلس در قبال پرونده‌های فساد فوتبالی را بی‌نتیجه خوانده است "زیرا باید افرادی افشا شوند که خود صاحب قدرت هستند و تعدادشان هم زیاد است".




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: