آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 15 آذر ماه 1395 = 05-12 2016

مراسم روز دانشجو با حضور حسین شریعتمداری

مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور مدیرمسئول روزنامه کیهان در دانشگاه صدا و سیما برگزار شد که در این مراسم از شریعتمداری با عنوان عمار رهبری تقدیر شد.

به گزارش فارس، مراسم بزرگداشت روز دانشجو در دانشگاه صدا و سیما صبح امروز با حضور مسئولان دانشگاه، دانشجویان و حسین شریعتمداری مدیر مسئول روزنامه کیهان برگزار شد.

شریعتمداری در این مراسم وقتی با عنوان دکتر صدایش کردند، گفت: من دکتر نیستم زیرا دانشجوی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران بودم که دستگیر شدم و به حبس ابد محکومم کردند ولی پس از انقلاب آزاد شدم. بنابراین سال‌های باقیمانده از محکومیت حبس را به شاه بدهکارم.

وی با اشاره به خاطره‌ای از آیت‌الله شهید سعیدی گفت: روزی آیت‌الله سعیدی به من و مرتضی الویری پیام داد و گفت اوج شعار شما این است که می‌گویید من اگر برخیزم، تو اگر برخیزی همه برمی‌خیزند، شما برمی‌خیزی که چه کنی؟ جنبش دانشجویی باید قطب‌نمایش را به سوی هدف مقدسی نشانه‌گذاری کند.

شریعتمداری گفت: آیت‌الله شهید سعیدی به ما پیشنهاد داد که نام حضرت امام را در تظاهرات ببریم که پس از آن در نخستین تظاهرات دانشگاه تهران شعار روح منی خمینی، بت‌شکنی خمینی را سر دادیم.

شریعتمداری در صحبت‌های خود با بیان اینکه برخی افراد ضدانقلاب قمپز درمی‌کنند، گفت: قمپز نوعی توپ است که عثمانی‌ها در جنگ استفاده می‌کردند که این توپ‌ها صدا داشت، اما عملکرد نداشت.

در پایان سخنرانی شریعتمداری مجری برنامه از وی به عنوان عمار رهبری نام برد و با حضور مسئولان دانشگاه صدا و سیما قاب عکسی از تصویر مرحوم شایان‌فر به وی اهدا شد.

همچنین دانشجویان برتر حوزه‌های فرهنگی، ورزشی و پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه صدا و سیما نیز در این مراسم تقدیر شدند.



shahab December 7, 2016 03:30 AM

درود
آقای حسین باز جو درست شنیده در رابطه با قمپز که در زمان گذاشته بوده اما در خانه ایشان و اکثریت آخوندکها موجود است که نامش بافور شده که پس از مصرف باد شکم ایجاد میشود و قمپز در میشود به همین دلیل است در روزنامه کیهان هم ایشان قمپز زیاد هست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: