آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 18 آذر ماه 1395 = 08-12 2016

شعار "مرگ بر دیکتاتور" جیغ رهبر را در آورد

آخوند کاظم صدیقی از مهره های خامنه ای گفته: در روزهای گذشته شاهد شعارهايی در روز دانشجو بودیم و این یعنی دشمن به شدت نفوذ پیدا کرده است.

گفتنی است روز 16 آذر در برخی دانشگاهها از جمله دانشگاه آزاد ساوه دانشجویان مبارز شعار "مرگ بر دیکتاتور" سر دادند.

به گزارش دیگربان، صدیقی افزوده: دانشگاه‌ها و آموزش و پرورش ایران در اختیار آنهاست {دشمنان}٬ زیرا با گذشت ۳۰ سال از انقلاب هنوز درس ولایت در مدارس تدریس نمی‌شود.

به گفته صدیقی، دشمنان شب و روز در حال بمباران فکری هستند و ما ظاهرا در منطقه خود هستیم اما آنها در دیار ما نیز در حال فعالیت هستند.

وی افزود: دشمنان در همه حوزه‌ها در حال فعالیت هستند و با فعالیت‌های بسیاری که انجام داده‌اند٬ فساد اخلاقی و ابتذال در حال بیداد است.

عضو شورای عالی قضایی کشور افزوده «در شرایط فعلی همه باید باور کنیم امام زمان جز ما کسی را ندارد و به دنبال شانه خالی کردن از مسئولیت‌ها نباشیم.»


گزارش 16 آذر دانشگاه تهران‎

علی‌رغم تجمع دانشجویان در مقابل دانشکده‌ی ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران، ماموران حراست با بستن درب‌های دانشکده مانع از حضور آنان در سخنرانی حسن روحانی شدند.

بنا به گزارش‌های رسیده به «من یک دانشجو»، طبق قرار قبلی حسن روحانی به مناسبت شانزدهم آذر، روز دانشجو در سالن فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران حاضر شد.

این مراسم ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز و تا حدود ساعت ۱۲ ادامه داشته است.

یکی از دانشجویان دانشگاه تهران در گفت‌و‌گو با گزارشگر «من یک دانشجو» اظهار داشت: «درب‌های دانشکده از دیشب بسته شده بود و به دانشجویان گفتند که تنها عده‌ای که دعوت شده‌اند و تنی چند از اساتید اجازه‌ی حضور در مراسم را خواهند داشت.»

این دانشجو ادامه داد: «بیلبوردی هم در محوطه نصب کردند تا دیگران هم صحبت‌های رییس جمهور را بشنوند، در حالی که ما همه می‌دانیم او چه حرف‌هایی برای گفتن دارد و امروز روزی است که دانشجویان باید حق حرف زدن داشته باشند.»

در ابتدای این مراسم نمانیدگانی از دفتر تحکیم وحدت، انجمن‌های اسلامی و دانشجویان موسوم به خط امام از دولت بابت تورم، بیکاری و خفقان در دانشگاه‌ها و حبس و حصر فعالین سیاسی انتقاد کردند.

یکی از دانشجویان حاضر در سالن در رابطه با سخنان حسن روحانی به گزارشگر «من یک دانشجو» گفت: «در مقابل این انتقادات، آقای روحانی از خدمات دولت خودشان در زمینه‌ی ریشه‌کن کردن بیکاری و کاهش نرخ تورم و تلاش برای توسعه صحبت کردند و از دستاوردهایشان گفتند، در حالی‌که چنین دستاوردهایی در زندگی روزمره‌ی مردم به هیچ وجه احساس نمی‌شوند.»

گفتنی است، بسیاری از دانشجویان که قصد شرکت در این مراسم را داشتند پشت درهای بسته‌ی دانشکده‌ی ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران مانده و نتوانستند در سالن حضور یابند. در میان این دانشجویان عده‌ای از دانشجویان بسیجی نیز به چشم می‌خوردند که شعارهایی در مورد درگیری‌های جناح‌های مختلف حکومت در رابطه با برجام در دست داشتند.

گزارشگر «من یک دانشجو» علت این مساله را از یکی از دانشجویان حاضر در محل پرسید که وی پاسخ داد: «این طرز رفتار نشان می‌دهد که آقای روحانی حتی تحمل صداهای دیگر درون جمهوری اسلامی را نیز دارد، چه برسد به دانشجویانی که اکثریت آنان انتقادات بنیادین به کلیت این حکومت دارند. در حقیقت آقای روحانی می‌خواست روز دانشجو و مراسم آن را به نفع مقاصد انتخاباتی خود برای سال آینده مصادره کند.»



arzhang December 8, 2016 11:47 AM

این آخوند حالش گرفته که چرا ایران مثل کره شمالی نیست چون شنیدم انجا مردمشان انقدر عقب افتاده هستند بعضیها جدی جدی میگند جانم فدای رهبر حالا آخوندا در ایران چه خدمتی کرده اند جز نابودی اجتماعی و سیاسی و مالی مملکت و فراری ایرانیان از وطن ( میلیون ایرانی حاضره زیر سلطه عرب و ترک زندگی کند تا در ایران) بعد این پوفیوز تعجب کرده که مردم میگند مرگ بر علی خامنه ای

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: