آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 21 آذر ماه 1395 = 11-12 2016

جمع‌ آوری پرچم آمریکا از روی زمین دانشگاه

خبرگزاری تسنیم: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به اقدام جمع‌آوری پرچم آمریکا و اسرائیل از زیر پا در یکی از دانشگاه‌های رشت تصریح کرد: مسئله مذکور چیزی نیست که به‌راحتی از مقابل آن عبور کنیم.

اشجری پرچم آمریکا و اسرائیل را نماد استکبار، ظلم و خباثت دانست و افزود: سکوت مسئولان استان در مقابل این حادثه قابل قبول نیست.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان جمع‌آوری پرچم آمریکا از روی زمین دانشگاه را یک فتنه برشمرد و خاطرنشان کرد: تمامی مسئولان استانی باید موضع خود را در مقابل این مسئله روشن کنند.

وی با تاکید بر اینکه برخی در استان گیلان نسبت به منتقدان این موضوع جبهه می‌گیرند تصریح کرد: افرادی در استان با تند خویی، منتقدان این اقدام شوم را به قضاوت عجولانه متهم می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان بیان کرد: برای استانی که 8 هزار شهید گرانقدر، حماسه 8 دی و ولایتمداری همه جانبه مردم از ارزش‌های انقلاب اسلامی را دارد بروز این گونه مسائل جای تاسف است.

اشجری با تاکید بر اینکه در خصوص این اقدام ناپسند می‌طلبد که دادستان استان به‌عنوان مدعی وارد عمل شود تاکید کرد: احساسات مردم ولایتمدار گیلان با این اقدام ناپسند جریحه‌دار شده است.

وی با بیان اینکه سکوت در مقابل این اقدام یک فتنه است و افراد در مقابل فتنه 88 هم سکوت کردند افزود: امروز پرچم آمریکا نماد کفر، استکبار و ظلم است و مرگ بر آمریکا یعنی مرگ بر تمامی کسانی که خوی مستکبرانه دارند.



Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: