آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 8 فروردین ماه 1396 = 28-03 2017

آخر و عاقبت مزدوران رهبر از زبان زیباکلام

حزب‌الله تبدیل به آدمک‌های داستان جورج اورول شده است

دیگربان: سعید زیباکلام٬ فعال سیاسی محافظه‌کارو برادر صادق زیباکلام با انتشار یادداشتی اعلام کرد که نیرو‌‌های انقلابی و حزب‌الله در جمهوری اسلامی به «آدمک‌‌های داستان ۱۹۸۴ جورج اورول» تبدیل شده‌اند.

زیباکلام در این یادداشت موارد بسیار تندی را مطرح کرده که در نوع خود کم‌سابقه است.

متن کامل این یادداشت:

برادران و خواهران عزیز. به خدا سوگند که ما لیاقت منصور نظری را نداریم. ما بچه‌های پای انقلاب، آن‌قدر به اتکاء این و آن فکر کرده‌ایم و موضع‌گیری کرده‌ایم که شعورمان و حتی شور و شرفمان هم پادگانی و دستوری شده است.

اگر این و آن موضع‌گیری کنند ما هم جیک و ویکی خواهیم کرد، و اگر نکنند ما هیچ در بساط نداریم!

عزیزان! ما بچه‌های انقلاب سال‌های سال است که به آدمک‌های داستان ۱۹۸۴ جورج اورول تبدیل شده‌ایم. و چه معامله پُرخسرانی با ما و با نسل ما شد: ما انقلاب کردیم برای اینکه "رشد" کنیم و برای اینکه "قیام به قسط" کنیم. اما مرده شدیم. تعطیل شدیم. پوچ شدیم.

تمام هویت ما شده نگهبانی از هر آنچه نهادهای حکومتی و حاکمان بگویند و بکنند! و این یعنی، آخر بی‌هویتی.

شنیدن این حرف‌ها خیلی دردناک است. اما گفتنش برای نگونبخت خسر الدنیا و الاخره‌ای چون من، آخر عذاب و شکنجه است. آری! چنین است، ای برادر و ای خواهر بیداردل.



Koroush March 28, 2017 04:41 AM

خوشبختانه يا متاسفانه ٢گروه در سايت ايرانپرس نيوز مشغول بكار هستند ،يك گروه مهين پرست كه دورد بهشان ، كه نظرات خواندگان را حذف نميكنند يك گروه اصلاحطلبان دو اتيش كه اگر كوچكترين حرفى از جنايات و غارت ديروز يا امروز شخصى كه خود را اصلاحطب مينامد بنويسى سانسور ميشود. اميدوارم روش خود را عوض كرده و تمرين ضد سانسور كنيم و قضاوت را به مردم بسپاريم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Arman March 28, 2017 08:03 PM

با نظر کوروش کاملا موافقم , من هم یک چنین مواردی را تجربه کرده ام ! براستی آدم نمیداند انسان مسئول و یا کار گزار رژیم آخوندی در این دستگاه کیست !؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: