آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 6 دی ماه 1395 = 26-12 2016

سومین دیپلمات روسیه در یک هفته ترور شد

به گزارش صداوسیما از مسکو، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد : نماینده این کشور در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) در یکی از خیابان های بروکسل پایتخت بلژیک هدف تیراندازی قرار گرفته است.

رسانه های روسیه اعلام کردند: علل این ترور همچنان نامشخص است.

نماینده روسیه در ناتو سومین دیپلمات این کشور به شمار می رود که در یک هفته کشته شده است.


کشف جسد یک دیپلمات دیگر روس

رسانه‌های محلی اعلام کردند، چند ساعت پس از انتشار خبر ترور سفیر روسیه در ترکیه، جسد یک دیپلمات دیگر روس نیز که به ضرب گلوله کشته شده بود، در خانه‌اش واقع در مسکو کشف شد.

به نوشته روزنامه میرر، جسد پتر پولشیکف، دیپلمات 56 ساله روسی در حالی که گلوله‌ای به سرش برخورد کرده بود در آپارتمانش واقع در مسکو پیدا شد. این تیراندازی ادعا شده درست چند ساعت پس از انتشار اخبار ترور آندری کارلوف، سفیر روسیه در ترکیه صورت گرفت.

خبر قتل پولشیکف توسط شبکه تلویزیونی Ren TV گزارش شد و در آپارتمان این دیپلمات عالی رتبه دو پوکه و یک اسلحه نیز زیر روشویی سرویس بهداشتی کشف شده است.

جزئیات این رویداد هنوز مشخص نشده و پلیس در حال بررسی تمامی تئوری‌های ممکن درخصوص مرگ پولشیکف است. براساس گزارشات در زمان تیراندازی همسر این دیپلمات در آپارتمان حضور داشته اما حالش خوب است.

گفته شده که پولشیکف یکی از مقامات ارشد در بخش آمریکای لاتین وزارت امور خارجه روسیه بوده است.

برخی گزارشات مدعی هستند که پولشیکف از وزارت امور خارجه خارج شده بود اما هنوز مشخص نیست که آیا در بخش‌های دیگر دولت مسکو خدمت می‌کرده یا خیر.



Mohamad December 26, 2016 10:48 AM

متاسفم از قتل هر انسانى كه مستقيما در قتل و جنايت ديگران دست نداشته ولى بقول مثل معروف ايرانى كسى "كسى كه باد ميكارد توفان درو خواهد كرد"اينه نتيجه شراكت پوتين و خامنه اى در كشتار مردم سوريه است

گزارش یا اعتراض به این نظر


مسعود December 26, 2016 11:03 AM

علت حلب والسلام تازه این نوک کوه یخه ابر قدرت

گزارش یا اعتراض به این نظر


تاجبخش December 26, 2016 12:21 PM

روسیه با اقتصاد انحصاری مبتنی بر فروش نفت و گازش ضعیف تر از اون که بتونه با چنین جبهه پر قدرتی مقابله کنه (اعراب، اروپا، آمریکا، انگلیس، اسرائیل)
مخصوصا اینکه سیستم سیاسی روسیه پوتینی بر مبنای دیکتاتوری است
پوتین اگه بخواد همچنان به سیاست گردنکشی و جنگ افروزیش ادامه بده حتی قدرت سیاسیش در روسیه به خطر میفته
مردم اکثراً با سواد و روشنفکر روسیه عاشق چشم و ابرو پوتین نیستن که چنین دیکتاتوری رو تحمل می کنند فقط به پشتوانه دلار های نفتی و سیاست بدون حاشیه پوتین بود که بالاجبار تحمل می کردن اگه این سیستم دچار معضل بشه دمار از روزگار پوتین در میارن

گزارش یا اعتراض به این نظر


homa December 26, 2016 03:53 PM

بیچاره نماینده های دیپلمات روسیه _ کی خود پوتین ترور میشود الهی امین

گزارش یا اعتراض به این نظر


putin va amperilaism rousieh December 26, 2016 09:17 PM

پوتین دارد تصفیه سیاسی میکند و می خواهد آنرا به حساب اوکراین و داعش و ترکیه و امریکا بگذارد سه دیپلمات ترور شد ه اند ، یکی در مسکو ، یکی در ترکیه و دیگر ی در بروکسل در نگاه اول روسیه دارد تقاص امپریالیسم جنایت کارانه علیه مردم سوریه ( دقت کنید پوتین علیه داعش نمیجنگد او علیه مقاومت سوریه میجنگد و زن و بچه سوری را از دم قتل عام میکند ) اما قصه پیچیده تر است ، پوتین دارد رقبای خودش را له میکند تا در گام بعدی که معلوم شد چه بلایی سر روسیه آورده کسی نباشد که گند کار او را در آورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: