آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 11 دی ماه 1395 = 31-12 2016

استناد امام جمعه به یک نقل قول مشکوک

روزنامه شهروند: خطیب نمازجمعه روز گذشته تهران ضمن اشاره به دشمنی‌های آمریکا گفته است: آمریکا دشمن است و نباید به دشمن اعتماد کرد؛ این مسأله را مقام معظم رهبری نیز تأکید کرده بودند و گفته بودند که آنها گول می‌زنند و در وقت عمل عهدشکنی می‌کنند، این امر باید برای مسئولان ما درس شود. (فیلم زیر)

آیت‌الله موحدی‌کرمانی با بیان این‌که «خوشبختانه برخی مسئولان رسما عذرخواهی کردند و گفتند که ما گول وزیرخارجه آمریکا را خورده‌ایم»، تصریح کرد: «ان‌شاءالله دیگر مسئولی درکشور نباشد که گول آمریکا را بخورد و مسئولی نباشد که به آمریکا دل بسته و امید داشته باشد.» اشاره آیت‌الله موحدی‌کرمانی به نقل‌قول‌های منتسب به وزیر امورخارجه است که طی هفته گذشته جنجالی‌ترین روزها را برای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی از یکسو و وزارت امورخارجه ازسوی دیگر رقم زده است.

پس از جلسه‌ای که میان وزیر امورخارجه و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس برگزار شد، جواد کریمی‌قدوسی نماینده مرم مشهد درمجلس دهم مدعی شد؛ وزیر امورخارجه دراین جلسه به اشتباه در اعتماد به همتای آمریکایی‌اش اعتراف کرده است.

نقل‌قول کریمی‌قدوسی سه‌بار با واکنش وزارت امورخارجه مواجه شد. ازاین میان دوبیانیه و یک واکنش سخنگو با محوریت تکذیب ادعای نماینده مردم مشهد در رسانه‌های رسمی و غیررسمی کشور منتشر شد، با این اوصاف هنگامی که خطیب نمازجمعه پایتخت به نوشته رسانه‌ها می‌گوید: «برخی مسئولان رسما عذرخواهی کردند و گفتند که ما گول وزیرخارجه آمریکا را خورده‌ایم» چنانکه از ظواهر امر برمی‌آید، تنها به سخنان یک طرف دعوا رجوع کرده و طرف دیگر را که از قضا وزارت امورخارجه جمهوری اسلامی یا به تعبیر رهبر معظم انقلاب «ارتش منظم دیپلماسی کشور» بوده، به کلی بی‌نصیب گذاشته‌اند.

گذشته از تکذیب‌هایی که قاعدتا باید توسط آیت‌الله موحدی‌کرمانی موضع رسمی وزارت خارجه تلقی می‌شد نه نقل‌قول ازسوی یک نماینده مجلس، حتی در نقل‌قول کریمی‌قدوسی ازسوی محمدجواد ظریف هم دیده نمی‌شود که وزیر امورخارجه بگوید، من رسما عذرخواهی می‌کنم! یعنی آنچه روز گذشته خطیب محترم نمازجمعه تهران نقل کردند، چند گامی از نقل‌قول کریمی‌قدوسی هم جلوتر است.




www.youtube.com/watch?v=KjxbmYDRU0o

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش - صبحی December 22, 2016 04:58 PM

در جمهوری اسلامی که اساس آن با دروغ وخدعه نهاده شده و طی ۳۸ سال گذشته پایوران آن از هیچ اقدامی درجهت ترویج فقروفساد و تباهی دریغ ننموده اند بدیهیست که دزدان واحتلاس گران وچپاولگرانی چون کریمی قدوسی وامثال او که به وفور در جمهوری اسلامی یافت میشوند، ودلواپسان همراه آنها بعنوان نیروهای خودی ومحرم حکومت مجازند که حتی محارمی چون محمد جواد ظریف وروحانی و را به جاسوسی وساخت وپاخت با دشمن متهم نمایند آنهم به دروغگوئی بزرگ درصحن علنی مجلسی که قرار بود در راس امور باشد این عمارت واین ساختار ضد مردمی از بیخ وبن ویران است وهیچ چاره بجز فروریزی آن وجود ندارد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush December 30, 2016 02:41 PM

بنظر می‌رسد که آخوندها شعار "مرگ بر آمریکا" را کیسه کرده، هر کدام یک بقچه پر از دفترچه حساب‌های بانکی خارجی‌ و پاسپورت‌های مختلف با نام‌های مختلف بسته و در انتظار یک چیز نورانی مشکوک ufo هستند تا غزل خدا حافظی را بخوانند! به عنوان مثال نام‌های این آخوند روضه خان در پاسپورت هایش، التون جان، جرج کلونی، شیمون پرز، الویس پرسلی، مایکل جکسون و غیره است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: