آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 6 دی ماه 1395 = 26-12 2016

بخوانید؛ جنایت تازه دکل دزدهای حاکم بر ایران

خبرگزاری هرانا – روز جاری حکم قطع انگشتان دست دو زندانی با اتهام سرقت در زندان ارومیه اجرا شد. مسئولان قضائی و زندان، برای «درس عبرت» زندانیان با اتهام سرقت را مجبور به تماشای اجرای این احکام کردند.

به گزارش خبرگزاری هرانا، ارگان خبری مجموعه فعالان حقوق بشر در ایران، امروز ششم دی ماه ۹۵ حکم قطع انگشت دو زندانی با اتهام سرقت در زندان مرکزی ارومیه اجرا شد.

یک منبع آگاه با اعلام این خبر و بیان اینکه این دو زندانی برادر بودند، به گزارشگر هرانا گفت: “مسئولان قضائی و زندان حدود ۷۰ زندانی که آن‌ها هم احتمالا اتهام مشابهی داشتند را مجبور به تماشای اجرای حکم کردند تا درس عبرتی برای شان شوند.”

این منبع همچنین تاکید کرد: “یکی از این زندانیان قبل از اجرای حکم به دادستان که برای نظارت بر اجرای حکم به زندان آمده بود التماس کرده بود که اشتباه کرده است و حکم اجرا نشود اما دادستان درجواب به صورت تمسخر آمیز گفته بود ما در راه میخواستیم شیرینی برایتان بگیریم تا شیرینی بخورید و این حرف ها را نزنید.”



guliguli December 26, 2016 09:53 PM

دست مجتبی خامنه ای را چرا قطعش نمیکنید اگه اون پولهائی که حکومت دزدیده وارد کشور بشه این بیچاره ها برای معاش و شکم دزدی نمیکنند مرگ بر حکومت اسلامی

گزارش یا اعتراض به این نظر


hassan December 27, 2016 12:15 AM

با این دستگاه باید اونجای آخوند را برید که در بهشت شرمنده حوری و قلمان شود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: