آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 8 دی ماه 1395 = 28-12 2016

اقدام پنتاگون در پی توافق مسکو و تهران

یک روزنامه عرب زبان نوشته: آمریکا بعد از توافق روسیه با رژیم ایران و ترکیه بر سر پرونده سوریه، در پی مسلح کردن معارضان دمشق به موشک های ضدهوایی برآمد تا از این طریق، توازن قدرت در میدان های نبرد معارضان با ارتش سوریه ایجاد شود.»

رای الیوم در ادامه نوشت: این اقدام آمریکا باعث نگرانی روسیه شده است و واکنش وزارت خارجه این کشور را در پی داشت و به گفته مسئولان سیاست خارجی مسکو این اقدام واشنگتن خطر جدی برای جنگنده های روسیه محسوب می شود.

این روزنامه در ادامه افزود: مسئله مسلح کردن معارضان سوریه به موشک های ضدهوایی نشانه بالا رفتن تنش ها درباره پرونده این کشور در نخستین روزهای سال میلادی است؛ تنش هایی که بعد از توافق سه جانبه در آستانه شاهد آن خواهیم بود.

خاطر نشان می شود 4 سال است که معارضان سوریه از کشورهای عربی و غربی درخواست کرده اند آنها را به موشک های دوش پرتاب مجهز کنند.



آرش صبحی December 28, 2016 04:12 PM

امروز در خبرها امده بود روسیه وانکارا برسر آتش بس تمام عیار در سوریه به توافق رسیده و راهکارهائی را هم گویا مطرح کرده اند در این میان و در این توافق شد نی یا ناتشد نی، جای یک اسم ویک کشورخالیست که بسیار پر معناست جمهوری اسلامی بعد از آنهمه هزینه و تلفات نیرو و

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: