آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 16 اردیبهشت ماه 1397 = 06-05 2018

خطری که کیان نظلم اسلامی را تهدید می کند

نایب رییس مجلس شورای اسلامی امروز گفت: اگر حکم حکومتی برای فیلترینگ تلگرام وجود داشته است باید اعلام شود.

به گزارش ایسنا، علی مطهری با اشاره به محدودیت‌های اخیر برای تلگرام گفت: بهتر بود فیلتر تلگرام از مسیر قانونی انجام می شد. قانون، کارگروه تشخیص مصادیق مجرمانه را که دارای ۱۳ عضو از نهادهای مربوط است مسئول این کار قرار داده نه قوه قضائیه را. اگر حکم حکومتی در کار بوده، لازم است با ذکر دلایل اعلام شود.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین در هشداری به اطلاعات سپاه گفت: دوگانگی در حوزه اطلاعات کشور خطری است که کیان جمهوری اسلامی را تهدید می کند. این که در مسئله بازداشتی های محیط زیست، وزارت اطلاعات جاسوس بودن آنها را تایید نمی کند و در موارد دیگر نیز وحدت نظر و وحدت رویه وجود ندارد، به صلاح کشور نیست. پیشنهاد می کنم جناب آقای حسین طائب، رییس اطلاعات سپاه به عنوان وزیر اطلاعات معرفی شود.


هشدار به سرکرده اطلاعات سپاه

هشدار به سرکرده اطلاعات سپاه پاسداران: احساس امنیت مردم را از بین برده‌اید

"محمود صادقی" نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، در نامه‌ای سرگشاده به "حسین طائب" رییس سازمان اطلاعات سپاه پاسداران، هشدار داد که «رویکرد امنیتی و شیوه عمل» این مقام امنیتی جمهوری اسلامی و دیگر نیروهای اطلاعات سپاه، «به احساس امنیت در جامعه لطمه جدی وارد ساخته است».

به گزارش رادیو فرانسه، صادقی در این نامه آورده که مردم «دائما» از رفتار مأموران سازمان اطلاعات سپاه و «بی توجهی آنها به موازین آیین دادرسی و حقوق شرعی و قانونی متهمان، در مراحل مختلف بازداشت و بازجویی» شکایت می‌کنند.

این نماینده گفته که «متأسفانه در اغلب موارد، پیگیری‌های نمایندگان مردم نیز منتج به نتیجه‌ای نمی‌شود».

او به «ناهماهنگی و در مواردی تعارض اقدامات» اطلاعات سپاه با دیگر دستگاه‌های اطلاعاتی اشاره کرده و تأکید کرده که این امر به «چندپارچگی حاکمیت در کشور و بی اعتمادی و سردرگمی مردم و فعالان در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی» دامن زده است.

محمود صادقی، «سیطره نگاه امنیتی به مقولات اجتماعی و سیاسی» را از ویژگی‌های مدیریتی حسین طائب دانست و با اشاره به بازداشت فعالان محیط زیست، نوشت: «نحوه عمل سازمان تحت امر شما با فعالان محیط زیست از یک سو در ناهماهنگی و تعارض کامل با معاونت و مسئولان ذیربط در وزارت اطلاعات است و از سوی دیگر متضمن نقض آشکار حقوق قانونی متهمانی است که باوجود گذشت حدود سه ماه از بازداشت آنها از حق دسترسی به وکیل و ملاقات با خانواده‌هایشان محرومند».

این نماینده مجلس همچنین با اشاره به خروج کاوه مدنی، معاون سازمان محیط زیست از ایران، نوشت که «رفتار مأموران تحت امر شما» در این مورد «امید جوانان به امکان مشارکت در خدمت به کشور را از آنان سلب می‌کند».



Koroush April 22, 2018 07:29 AM

طوری صحبت میکنند یا نامه می نویسند که این مسایل چیز جدیدی آیت و در این یکی دو ماه گذشته اتفاق افتاده ، چهل سال است آقای صادقی شما که بهتر از هر کسی میدانی در صورتی که بدلیل اینکه مردم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارند شجاع شده اند و در یکسال گذشته وضعیت خیلی بهتر شده مسولین متوجه شدند که مردم زیر بار زور گویی های مضاف نمی روند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ghasem April 22, 2018 09:27 AM

تا زمانی که حکومت ایران اسم اسلامی را یدک می کشد حرج و مرج بی قانونی دزدی جنایت چپاول گرسنگی زورگویی ادامه خواهد داشت پس راهی جز بریدن ریشه حکومت اسلام در ایران وجود ندارد بالاخره باید زنگ پایان حکومت انگلان را در ایران به صدا درآورد

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین April 22, 2018 02:17 PM

پاسداران همانگونه که از نامشان پیداست پس از انقلاب مفتکی شب ها در کوچه و خیابان برای پیش گیری از دزدی پاسداری میدادند چنانچه هیچ دزدی نبود که آنان دستگیر کنند پس از نیم سال بیکاری و بیگاری خودشان آغاز به دزدی کردند و پدیدآور گروهی شدند که نام آنرا سپاه پاسداران گذاشتند مردم ایران نمیدانستند که این شبگردان روزی همه اقتصاد ایران را بدست میگیرند و سبب نابودی سرزمینمان میشوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام May 6, 2018 11:51 AM

خطری که کیان نظلم اسلامی را تهدید می کند = آزادی آگاهی و شادی

این سه مورد در کنار هم یعنی مرگ اسلام آخوندی

گزارش یا اعتراض به این نظر


پلنگ ایران زمین May 7, 2018 02:17 AM

خب که چی بشه یک آخوندی را برکنار کردن و دیگری را بجای او نشاندن چه فرقی دارد؟ اینجاست که ما میگوییم نادان تر از آخوند خود آخوند میباشد جابجا کردن این و آن چاره درد نیست بلکه نابودی رژیم چاره دشواری ها است

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: