آدرس پست الکترونيک [email protected]









آدينه، 10 دی ماه 1395 = 30-12 2016

فیلم؛ گزارشی تکان دهنده از دنیای گورخواب‌ها

گزارشی تکان دهنده از دنیای گورخواب‌های نصیرآباد در حومه شهریار در غرب تهران

سایت انصاف نیوز نوشت: ۳۷ – ۳۸ سال از انقلابی می‌گذرد که مردم کردند؛ آیا حتما باید پشیمان شوند؟ یعنی اینقدر اصرار بر پشیمان کردن مردم برای چیست؟ یادمان باشد که یکی از مصادیق بارز ظلم مسوولان قبل از انقلاب، همان حلبی‌آبادهایی بود که عکس‌هایش را در کتاب‌های مدارس چاپ کرده بودند. گویا طبق آمار، حاشیه‌نشینی شهرها در آن زمان حدود دو سه میلیون بود و حالا به حدود ۱۱ میلیون نفر رسیده است و این تصاویر دلخراش گورخواب‌ها هم که دیگر خجالت آور است.




www.youtube.com/watch?v=_F_LL07XV6Y

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



saman December 30, 2016 10:33 PM

کارتون خواب را که نجات ندهی گور خب میشود گور خواب را که نجات ندهی جنازه میشود کو اون پولای نفت کو اون ثروت میهن اون بیچاره چی ازش مونده که کتکش هم میزنی جمعشون میکنید که مردم نبینن نه جمهورتون جمهوری نه اسلامیتون اسلامیه دلار ۷ تومان که ۴۲۰۰ شد را که نمیتونی قائم کنی اینها نتیجه این انقلاب است آقای روحانی به اروپا چکار داری شما به ایران برس وظیفه مردم نیست دست به دست شما بدهند مردم رایشان را دادند که شماها انجام وظیفه کنید نه خودشان

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: