آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 29 دی ماه 1395 = 18-01 2017

معرفی مهمترین شریک دزدی زنجانی+فیلم

روزنامه هفت صبح: یکی از بدهکاران کلان بانکی که چند روز پیش دستگیره شد،‌ دوهزار میلیارد تومان بدهی دارد، اما تاکنون بانک مربوطه شکایتی از او ارائه نداده است. (فیلم زیر)

این هفته باز همنام بابک زنجانی بر سر زبان­ها افتاد. دستگیری یک عامل مربوط به او و باز گردانده شدن او در ایران، آنقدر در روند بررسی پرونده مؤثر می­تواند باشد که ممکن است حقایق پیش­بینی  نشده­ای را پیش­روی نهاد قضایی کشور قرار دهد. متهم دستگیره شد را به جبهه سیاه فعالیت­های مجرمانه بابک زنجانی می­خوانند؛ او که نقشی مؤثر در تاسیس بانک اف.ای.بی. داشت، پروژه بابک زنجانی را برای انجام اقدامات مجرمانه تمام کرد.

به گزارش ایلنا، "ع- ز" متهم فساد نفتی و همکار بابک زنجانی در پرونده فساد نفتی، سه روز پیش از سوی پلیس بین‌الملل دستگیر شد. متهم مذکور که به دستور شعبه ششم بازپرسی دادسرای ناحیه ۲۸ تهران تحت تعقیب بین المللی قرار گرفته بود، توسط پلیس بین الملل و با همکاری سایر نهادها به کشور مسترد شد.

علی‌اکبر ماهرخ‌زاد، مدیر امور حقوقی شرکت ملی نفت در این باره گفت: هنوز مشخص نیست که پرونده وی در اختیار وزارت اطلاعات است و یا قوه قضائیه.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه مهره دیگری در این پرونده در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفته شاید اطرافیان بابک زنجانی بخواهند قسمت عمده‌ای از بار مسئولیت فروش محموله و عدم واریز وجوه به حساب شرکت ملی نفت را به گردن وی بیندازند تا از اتهام و بار سنگین تخلفات بابک زنجانی کم کنند.

وی افزود: هنوز از میزان اموالی که در اختیار و یا به نام این شخص قرار گرفته، اطلاعاتی در دست نیست.


مهمترین شریک دزدی زنجانی را بشناسید

پس از دستگیری بابک زنجانی بود که برای اولین بار نام علیرضا منفرد جسته و گریخته در جلسات دادگاه زنجانی شنیده شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، پس از دستگیری بابک زنجانی بود که برای اولین بار نام علیرضا منفرد جسته و گریخته در جلسات دادگاه زنجانی شنیده شد. در آن ایام هیچکس اطلاعات دقیقی درباره او نداشت و شاید کسی تصورش را نمی کرد که تاجر خوش نام ایرانی که حالا در مالزی به مقام سلطنتی داتو رسیده است در پرونده بابک زنجانی نقشی داشته باشد. موضوع دخالت منفرد در پرونده نفتی از زمانی در رسانه‌ها جدی گرفته شد که نیروهای امنیتی ایران در مالزی اقدامات قانونی را برای دستگیری و عودت دادن وی سازماندهی کردند و ترس از بازداشت منجر به مهاجرت منفرد از مالزی شد.
 
علیرضا زیباحالت منفرد متولد سال 1352 در تهران است و در اوایل جوانی زمانیکه 20 سال داشته است ازدواج کرده و در خانه‌ای استیجاری در جنوب شهر تهران ساکن شد.
 
زندگی منفرد از زوایای بسیاری به زندگی شریک آینده‌اش یعنی بابک زنجانی مشابهت داشته است. آن قدر که حتی شاید بتوان گفت در ایران مسیر درگیر شدن در اتهامات نفتی از شغل رانندگی می گذرد.
 
مانند بابک زنجانی که به گفته خودش راننده رئیس کل اسبق بانک مرکزی بوده است، شغل منفرد نیز در سال‌های اول ازدواجش رانندگی یکی از مدیران میانی دولت بوده است.
 
بلندی پروازی‌های منفرد باعث شد در همان سال‌ها بدون داشتن سرمایه اولیه‌ یکی از بزرگ‌ترین باشگاه‌های بدنسازی تهران را دایر کند. او سرمایه این کار را به وسیله چک‌های مدت دار تامین کرد و کمتر از یک سال طول نکشید که طلبکاران پول خود را از او طلب کردند و در نتیجه منفرد بابت چک‌های بی محل راهی زندان شد.

نوار صوتی: باز شدن جعبه سیاه پرونده زنجانی





www.youtube.com/watch?v=CsMpzMtaex4

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



Mahtab December 31, 2016 02:39 PM

واضح و مسلم است که سردارای سپاه همجا دست دارند و دزدی و غارت كار اصليشون است و با خامنه اي هم پيمان هستن كه از هم دفاع كنند و قدرت و ثروت دستشان باشه بخاطر همين عهد است كه خامنه اي صداش در نمياد يعني اين دو مكمل هم هستن ننگ بر علي چلاق و پاسداران و مزدورانشان اميدواريم زودتر به درك واصل شوند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ira January 18, 2017 09:17 PM

جمهوری دومینیکن
República Dominicana
دومینیکن

منظور این مزدور از دومینیکا ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


نسل بیدار January 19, 2017 08:53 AM

نمی‌ دانم چرا ایرانیان مریضی خود گول زدن گرفته‌اند * مهمتین شریک دزدی زنجانی خود سران رژیم هستند * بقیه‌ دلال‌های کوچک و بزرگی‌ هستند مانند زنجانی و همکارانش که از راه جابجا کردن پول‌های کلان و پرده پوشی برای سران رژیم در یک چشم بر هم زدن میلیاردر شدند *

تمام سر و قواره زنجانی یک ریال ارزش ندارد چه رسد به این که عقل کل چنین بخور بخور‌هایی‌ باشد آن هم در چنین حکومتی که حساب نفس کشیدن مردم را اینگونه که می‌‌بینید دارند *

پرسش اصلی‌ این است که مقدار پول‌های دزدیده شده از سوی سران رژیم چه مقدار است که از بر آن در یک شبانه‌ روز زنجانی‌ها و شرکا پدیدار شدند

گزارش یا اعتراض به این نظر


mohamad January 19, 2017 12:05 PM

چنین دزدی بدون حمایت از طرف دولت امکان پذیر نیست دستگیری و اعدام این دو نفر هم پول بیتولمال را به میهن بر نمیگرداند همش سیاهبازی و گول زدن مردم تا کی چقدر

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: