آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 دی ماه 1395 = 17-01 2017

بازداشت عامل تیراندازی کلوب استانبول+عکس

منابع خبری در ترکیه از دستگیری عامل حمله به یک کلوب شبانه در استانبول خبر دادند.

به گزارش ایسنا، روزنامه حریت از دستگیری عبدالقادر ماشاریپو، عامل کشتار ۳۹ تن در جریان حمله به یک کلوپ شبانه در استانبول خبر داد.

براساس گزارش این روزنامه، این فرد در حالی که پسرش در کنار او بود، دستگیر شده است.

در همین حال، معاون نخست‌وزیر ترکیه پیش‌تر اظهار کرد، عامل حمله به این کلوب شبانه با یک سازمان اطلاعاتی به طور حرفه‌ای تعامل داشته است.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد عامل حمله به کلوب رینا نه تنها از جانب یک سازمان تروریستی بوده بلکه پای یک نهاد اطلاعاتی نیز در این ماجرا در میان است.




www.youtube.com/watch?v=YdGSHBGD1eI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



daesh rousi January 2, 2017 04:04 PM

کلاشینکف سلاح اینهایی است که در ترکیه حمله میکنند
دا عش روسی سوری است یا کردها ترور میکنند به نام ان

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان January 2, 2017 04:45 PM

من فکر میکردم که این ترور مذبوحانه کار پوتین بوده! اما با وجود بعهده گرفتن مسئولیت آن بوسیله داعش باور آن برای من خیلی مشکل هست واقعا که مسخره هست چرا که در هر نقطه جهان هر تروری انجام میشود فوری داعش مسئولیت آن را به عهده میگیرد من فکر میکنم گروه اسلامی داعش را خود ابر قدرتها به راه انداخته اند حالا برای چه منظوری این علم شنگه را به راه انداخته اند برای من هنوز روشن نشده البته بنظرمن با یک برنامه ریزی دقیق و درست به راحتی میشه این گروه تروریستی را از ریشه و بن نابود کرد! یک ایران آزاد و آباد به مانند حکومت مردمی گذشته (پهلوی) برای خشکاندن تمامی گروهای بسیار وحشی و وبسیار خشن مانند داعش در خاور میانه و حتی در تمامی جهان کفایت دارد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


رضا January 2, 2017 10:24 PM

خطرناک ترین ترورستهای kgb روسیه اهل چچن و اسیای مرکزی و ازبکستان هستند مردم این مناطق به علت اب وهوای کوهستانی و سخت زندگی قوی و جان سخت هستندو وفادار داعش رو هم چچنها ساختن توی اکراین مزدوران چچن با مردم اکراین جنگیدن تعداد زیادی از مخالفان روس در خارج کشور توسط چچنها و ازبکها ترور شدن خود رمضان قدیرف رییس جمهور چچن و نوکر روسها گفت اونقدر مهره تو داعش دارن که میتونن متلاشیش کنند! !داعش بازی روسی اخوندی بود واسه مشروعیت اسد و سکوت اوباما دموکرات بود چون بدش نمی یومد خاورمیانه تا ابد مامن تروریست باشه تا یه حکومت دموکراتیک تو سوریه باشه داعش طالبان بازوهای روس و اخوند هستند پسر بن لادن تا چند ماه پیش تو ایران بود و پس از انتقال به پاکستان ریاست طالبان افغانستان رو به عهده گرفت و دوباره موج خشونت در افغانستان شروع شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Arsalan January 17, 2017 01:29 PM

ای بابا این که برادرزاده ارداغان خودمونه ؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: