آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 12 دی ماه 1395 = 01-01 2017

حادثه هوایی حین برگزاری رزمایش پدافند ارتش

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص)، از وقوع دو حادثه هوایی حین برگزاری رزمایش اخیر مدافعان آسمان ولایت 7 خبر داد.

ایران آنلاین /امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی، جزئیات جدیدی از رزمایش مدافعان آسمان ولایت 7 را روایت کرد.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء اظهار داشت: در تاریخ ششم دی ماه، زمانی که در حال تست موشک‌ها و گسترش سامانه‌های پدافندی بودیم، دو هواپیمای مسافربری از مقصدهای فیلیپین و آلماتی قزاقستان به سمت دبی در حال پرواز بودند که دچار نقص و وضعیت اضطراری شدند.

وی ادامه داد: در همین حین، نیروهای پدافند هوایی که در حال برگزاری رزمایش بودند، به خاطر کمک به این دو پرواز، بخشی از توان خود را متوجه آن‌ها کردند و به آن‌ دو هواپیما کمک کردیم تا به سلامت به مقصدشان برسند و پس از پایان این مأموریت، مجدداً نیروها به برگزاری رزمایش پرداختند؛ بدون آنکه وقفه‌ای در آن ایجاد شود.

امیر اسماعیلی خاطرنشان کرد: آن روز، هوا به شدت بارانی و ابری بود اما با وجود این، ما به هر دو هواپیما کمک کردیم تا سالم به مقصد برسند.



arzhang January 2, 2017 01:28 AM

آخرین بار۳ ماه پیش که پاسداران موشک تست کردن سازمان ملل نزدیک بود تحریم اقتصادی بر ضد ایران صادر کند که روحانی از خامنه ای تمنا کرد نگذارد پاسداران این کارها را فعلا بکنند که حالا امیر اسماعیلی مثل اینکه داره میگه ما میخواستیم موشک جدیدیمان را تست کنیم چون آمریکا برجام پاره کرده و آقا هم گفت فرجام آتش زده این فرصت خوبی پیش آمده برای تست پیشرفت موشک که آقا به امیر تلفن یا تکست فرستاد که آن حرفهای که من زدم مال مسجد بود ما به برجام احترام میزاریم موشکی پرتاپ نکن حالا اسماعیلی میگه باران بود گردباد بودهواپیماها خراب شده بودند یعنی موشکی تست نشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


خداس January 2, 2017 09:03 PM

تا زمانى كه ملايان با رژيم دينى فاسد خود بر ايران و ايرانى حكومت مى كنند بلاهاى بيشمارى گريبانگير ايران و ملت ايران خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: