آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 25 دی ماه 1395 = 14-01 2017

دادستان: دستگیری 10 نفر از دلالان ارز

به گزارش صداوسیما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، عباس جعفری دولت آبادی در بیست و چهارمین نشست شورای معاونان دادستانی تهران با موضوع اجرای احکام روز، از تشکیل پرونده مربوط به مسائل ارزی در دادسرای پولی- بانکی خبر داد و درباره چگونگی روند قضایی این پرونده اظهار داشت: تاکنون ده نفر از دلالان ارز بازداشت شده اند.

دادستان تهران در خصوص پرونده واگذاری املاک شهرداری و حقوق‌های نجومی نیز گفت: تا کنون 66 نفر در پرونده واگذاری املاک و 74 نفر در پرونده حقوق‌های نجومی احضار شده اند و از آن‌ها تحقیق شده است، ابراز امیدواری کرد که هر چه زودتر تحقیقات این دو پرونده به اتمام برسد.



اردلان January 5, 2017 04:53 AM

تصمیم گیری برای کنترل و قیمت گذاری دلار در ایران فقط توسط دفتر خامنه ایی گرفته میشود نه جایی دیگر! در واقع مغز متفکر و هدایت کننده حکومت در پای منقل خامنه ایی یکی از اصولی ترین تصمیماتی بوده و هست که ما تا کنون شاهد اجرای آن بوده ایم! دستگیری کسبه های بیگناه در بازار ارز چیز تازه ای نبوده و نخواهد بود! بنظر من این دستگیریها برای فریب افکار عمومی انجام شده در صورتی که اکثریت مردم بخوبی میدانند که گرانی دلار در بازار هیچ ربطی به این دستگیرها ندارد و مقصر اصلی را خود خامنه ای میدانند نه کسانی دیگر! در حال حاضر اگر بانک مرکزی تا یک ماه به مقدار معینی توسط عوامل خود دلار را به بازار تزریق نکند آنگاه قیمت ارزهای خارجی سر به فلک خواهد کشید تا جایی که امکان دارد پس یک ماه به نرخهای باورنکردنی هر دلار تا یکصد هزار تومان و یا حتی بالاتر هم برسد!

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: