آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 دی ماه 1395 = 09-01 2017

پیام خانواده رفسنجانی؛ مهدی: پدرم را کشتند

سایت کردی "روژی کورد": مهدی هاشمی رفسنجانی در هنگام مرگ پدر، در زندان اوین، دوران حبس خود را می گذراند و اکنون جهت شرکت در مراسم دفن پدر از زندان خارج شده است.

برخی از منابع غیررسمی می گویند، مهدی هاشمی رفسنجانی، پسر بزرگ هاشمی مقابل درب بیمارستان شهدای تجریش تهران، در میان تجمع کثیر طرفداران هاشمی در آن محل، با صدای بلند گفته است: “پدرم را کشتند”.

از دیگر سو، طرفداران هاشمی رفسنجانی در همان لحظات اول اعلام مرگش، تقاضای کالبدشکافی وی را مطرح نموده اند که با مخالفت صریح سران نظام روبرو شده است.

خانوادۀ رفسنجانی در پیامی که به مناسبت مرگ وی منتشر کرد، نوشت که تفکر و نگاه اکبر هاشمی رفسنجانی در میان مردم ایرانی جریان دارد. در این پیام همچنین آمده است که رییس پیشین مجمع تشخیص مصلحت نظام طی چهار دهۀ حیات حکومت اسلامی همواره "آماج تیرهای زهرآگین بود."

به گزارش رادیو فرانسه، عربستان سعودی برخلاف شماری از امیرنشینان خلیج فارس از جمله بحرین و قطر هیچ پیام تسلیتی به مناسبت مرگ اکبر هاشمی رفسنجانی برای رهبران تهران ارسال نکرده است. سکوت عربستان از دامنه و عمق تنش در مناسبات دو کشور حکایت می کند.



homa January 9, 2017 01:43 AM

میگن هرانقلابی فرزندان خودش را میخورد ِِ جای شک وتردید که هست اما اقا مهدی بگه احمدخمینی چرا کشته شد?

گزارش یا اعتراض به این نظر


babak January 9, 2017 04:54 AM

خانواده این فرد باید در ارتباط با کالبد شکافی مصمم بوده چون امکان توطئه بسیار محتمل است

گزارش یا اعتراض به این نظر


اخر صبر ايرانى January 9, 2017 05:46 AM

واقعااين همه ادم كه احتمالا شايد ادم خوب هم دربين شان است اين ملا ماست على مرتدكه خودبالاترين كس ميداندكه قاتل به خون مردم ايرانه دور ورش يه گلوله خرج اين كثافت كنه كه حتى سپاه را هم دستمال نظافت خود كرده بى زار ايرانى هااز به واسطه شرارت ملاها كمتراز سپاهى ها نخواهد بود با بر داشتن اين ابوجاهل خيلى تغييرات بوجودميايد هرچه زودتر بهتر

گزارش یا اعتراض به این نظر


هوشنگ January 9, 2017 07:23 AM

هنگامی که با کالبدشکافی مخالفت شود دیگر آشکار استک ه آب از کجا گل آلود است مخالفت با کالبدشکافی اثبات میکند که بالاترین مقام جمهوری با آن مخالفت کرده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


اردلان January 9, 2017 07:49 AM

آقامهدی بنظر میرسه شما هیچ وقت مزه فقر را نچشیده اید! شما بهتر بود بهمراه خانواده یک بار هم که شده بود به داخل مردم عادی میرفتید که این حکومت چه بلاها به سر مردم نیاورده گسترش فقر و تبعات آن ، ویرانی فرهنگ و هنر، فرار مغزهای میلیونی، ویرانی علم و صنعت، کشت و کشتار مردم بیکناه در زندانهای حکومت به نام اعدام، به بند کشیدن سیاسیون و شکنجه آنها و خانواده هایشان تخریب اقتصاد، تخریب جنگلها و مراتع، در اختیار قرار دادن معادن کشور به اجنانب، گسترش غارت و خروج منابع مالی و ارزی کشور گوشه ای از کارهای کثیفی هست که پدر جنابعالی در آن شریک بوده من امیدوارم که جرعت آن را داشته باشید و میان مردم واقعی بیایید و با چشمان خود میبینید که مردم از مرگ پدر شما خوشحال هستند بهتر است کمی چشمانتان را باز کنید تا ببیند که ظلم پایدار نیست!

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش صیحی January 9, 2017 08:59 AM

با توجه به اظهارنظرمعاون وزیربهداشت، وبا عنایت به اظهار نظرروشن قاضی زاده هاشمی وزیربهداشت کابینه بنفش که از منظر تخصصی بیان شده، وفاصله زمانی کوتاه بین حمله قلبی ومرگ هاشمی باید سخنان مهدی هاشمی رفسنجانی را جدی ارزیابی نمود آقای هاشمی خودشان درزمان سعید امامی در جایگاه رئیس جمهور با تجربیاتی ازاین دست آشنائی کامل دارند وآقا مهدی ایشان هم میتواند چنین کشتن هائی را از زبان باباجون شنیده باشه نمونه روشن آن مرگ احمد خمینی بود که بمرگ بیولوژیکی معروف است حال چرا خامنه ای وسرکردگان حکومت با کالبد شکافی مخالفند یک بحث است وعدم فشار خانواده هاشمیی بر این خواسته بحث دیگریست

گزارش یا اعتراض به این نظر


kharchang January 9, 2017 12:35 PM

خب به درک که کشتن بابای تو ۳۷ سال پول ان مملکتو دزدید و نصفه مردمه ایرانو ازا در کرد خدا ازش نگذره خدا لعنتش کنه
تو روحش

گزارش یا اعتراض به این نظر


Ardeshir January 9, 2017 03:37 PM

ای کاش جنایتکاران رزیم مثل رفسنجانی زنده می ماندند و روزی در دادگاه مردمی محاکمه میشدند
ایا مرگ ناگهانی و مشکوک طالقانی به مرگ رفسنجانی شباهت ندارد/
دلیل مخالفت بیت خامنه ای با کالبد شکافی جسد رفسنجانی و انزمان طالقانی در چیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


البرز January 9, 2017 05:33 PM

پدر تو هم هزاران ايرانى وطن پرست و با شرف را كشت، تو و برادران دزدت را نيز بزودي خامنه اى كثيف لواطكار و قاتل نيز خواهد كشت، و بعد نوبت خواهرانت مى رسد، اول به انها تجاوز خواهند كرد همانجوريكه در جمهورى كثيف اسلامى كه پدر مفتخور تو پايه گذاره ان بود رائج است و بعد اعدام خواهند شد مرگ بر جمهورى كثيف اسلامى، مرگ بر اين اخوندهاى قاتل لواطكار مفتخور، بر افراشته باد پرچم س رنگ شيرو خورشيد ايران

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid January 9, 2017 10:37 PM

با مردن هر آخوند یک میکروب از روی کره خاکی پاک میشود
مهم نیست از چه گروه و دسته یی هستند انگل انگل است

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو January 10, 2017 07:47 AM

مهدی بابا ی شما خیلی ها رو کشت اولین قربانی ایشان پس از انقلاب شوم از دکتر سامی آغازشد
در نهایت حکومت عدل اسلام در ایران سوپاپ خود را از سر راه برداشت امیدوارم توان تحمل فشار درون را داشته باشد
که امید بیهوده ی است راستی علی این همه کشتی با ۸۰ ملیون چه میکنی فریدون هدف دوم تو هستی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: