آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 20 دی ماه 1395 = 09-01 2017

مطهری: با رفسنجانی خوب برخورد نشد+فیلم

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در سال‌های اخیر با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مقداری خوب برخورد نشد. (فیلم زیر)

به گزارش ایسنا، علی مطهری ظهر امروز (دوشنبه) در حاشیه مراسم درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در حسینیه جماران در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ایشان یار نزدیک امام (ره)، شهید مطهری و رهبر انقلاب بودند که البته در سال‌های اخیر مقداری با ایشان خوب برخورد نشد ولی وظیفه خود را انجام می‌دادند.

وی ادامه داد: ایشان در آنجاهایی که مصلحت نظام را تشخیص می‌داد کار خود را انجام می‌داد چه از محبوبیتش کاسته شود و چه مورد هجوم و توهین قرار گیرد.

مطهری در پاسخ به این سوال که آیا با درگذشت آیت‌الله هاشمی دعواهای سیاسی تمام می‌شود؟ بیان کرد: نه ولی امیدوارم ان‌شاءالله تمام شود.




www.youtube.com/watch?v=MeoCvvoxEhI

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



آرش صیحی January 9, 2017 02:34 PM

دعوای مسئولان وپایوران حکومت اسلامی دعوای قدرت وسهم خواهی از سفره رنگین انقلاب است همه میدانند که بیش از ۹۹ درصد مسئولان جمهوری اسلامی از یک لایه اجتماعی هستند که درقالب یک هزار فایل بهم متصلند بهمین جهت نزاع شان هم به تعبیری یک نزاع درون قبیله ایست بهمین جهت این دعوا همچون صدراسلام توام با حب وبغض دنیوی وقدرت است وتا زمانیکه کلیت این بساط از سرزمین ایران برچیده نشود چنین دعواهائی پایان پذیر نخواهد بود وبازنده نهائی آن ملت ایران واین سرزمین گرفتار خواهد بود

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: