آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 27 دی ماه 1395 = 16-01 2017

نماز میت رهبر؛ واکنش به وای براین مسلمانی

حذف جمله‌ ای در نماز میت رفسنجانی توسط رهبری آگاهانه بود

خامنه ای هفته گذشته هنگام اقامه نماز میت بر سر جسد رفسنجانی عبارت "خدایا ما به جز خوبی از او نمی‌دانیم و تو به آن از ما آگاه‌ تری" را حذف کرد.

واکنش مهدی خزعلی:

رهبر حکومت نماز میت را نیز سانسور کرد. وای براین مسلمانی!

مهمترین فراز نماز میت که اساس و فلسفه نماز است شهادت مومنین بر خیر است و طلب غفران برای میت،....و رهبری این قسمت مهم از نماز را حذف فرمودند که محل تأمل است. شاید نگران غفران الهی برای هاشمی هستیم! نکند آمرزیده شود!...بزرگان در نماز میت برای علمای دین این جمله را نمی‌خوانند که "اگر او بدکار بود از او بگذر"، ولی رهبری در نماز بر هاشمی این جمله را با تاکید نه ضرب العفو خواندند!...امید که به شهادت جمعیت میلیونی مردم غفران الهی مشمول هاشمی شود و این درسی باشد برای جناح حاکم.


معاون قوه قضاییه: حذف این جمله آگاهانه بود

معاون قوه قضاییه تأیید کرد که خامنه ای آگاهانه جمله‌ ای را در نماز میت بر جسد رفسنجانی حذف کرده است.

به گزارش ایسنا، آخوند هادی صادقی گفت: آن فرد کینه توزی که تا می‌تواند از هر چیزی دشمنی می‌آفریند و به نماز رهبری شبهه وارد کرده و می‌گوید چرا ایشان برخی از اذکار مستحبی را در نماز قرائت نفرمودند و بجایش جملات دیگری خواندند بداند که رهبری جمله 'انا لا نعلم منه الا خیرا' را بدان جهت نخواندند که از سر صداقتی که دارند و احتمالاً اطلاعاتی که در اختیار دارند، آگاهی داشته که خیر نیست این جمله در نماز میت قرائت شود و در صورت اطلاع و خواندن این جمله دروغ گفته‌اند و رهبر عادل نباید دروغ بگویند چونان که بسیاری از بزرگان و مراجع عظام تقلید نیز هنگامی که به فردی شناخت داشته و اطلاعی از وی داشتند این جمله را بیان نمی‌کردند، در عوض طلب غفران فراوان می‌نمودند.



اسفنديار January 10, 2017 01:31 PM

خدا نه رفسنجانى و نه خامنه اى و نه مهدى خزعلى نادان را نه ببخشد و نه بيامرزد ، لعنت بر اين قوم ظالمين ، اينها همه بهتر از هر كسى يكديگر را مى شناسند ، اتيش بگور همشون ، مهدى خزعلى برخلاف ژست روشنفكرانه اش از متحجرترين افراد مى باشد ، خاك بر سرتون با اون ايده و عقيده هاتون

گزارش یا اعتراض به این نظر


Dariush January 10, 2017 02:13 PM

"خدایا ما بجز خوبی‌ از او نمیدانیم! (و باقی‌ ماجرا‌)" این جمله در نماز دروغ گویی به خدا نیست؟ این هم دعای من در مورد رفسنجانی‌: خدایا لاشه این آخوند بیناموس را به زمین، روحش را تقدیم تو می‌کنیم، این یک حرامزاده بود که نگو، حالا دیگه خود می‌دانی و این مشگل ما نیست! همین که ما را از دست این نجات دادی را از تو خدای بزرگ سپاسگزاریم! (امین)

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش صیحی January 16, 2017 04:57 PM

آقای خمینی در حیات خود با صراحت گفته بود که اگر مصلحت اسلام فقیهان اقتضا کند مسجدرا هم خراب خواهیم کرد و واجبات دین را تعطیل خواهیم کرد درست گفته بود شرایط اقتضا کرد تا رهبرمسلمین جهان کلانم خدا را نیز سانسور کند و مهر تائیدی بگذارد به سخنان خمینی که درآنزمان روشنفکران انقلابی وهمراهان فکل کراواتی آقای خمینی شعور و فهم آنرا نداشتند در حقیقت جمهوری ولایت مطلقه فقیه یک هایپراستار کلاشی و حقه بازیست

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: