آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 22 دی ماه 1395 = 11-01 2017

پسر هاشمی رفسنجانی: وصیتنامه پدر گشوده شد

صداوسیمای رژیم: فرزند مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی از گشوده شدن وصیتنامه وی خبر داد. محسن هاشمی با حضور در برنامه حالا خورشید شبکه سه سیما با اشاره به گشوده شدن وصیت نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: وصیت نامه آیت الله هاشمی رفسنجانی که در دفتر ایشان در مجمع تشخیص مصلحت نظام نگهداری می شد، که خانواده ایشان آن را گشودند.

وی افزود: در وصیت نامه ایشان آمده است که از اول انقلاب اسلامی تا کنون هیچ چیزی بر دارایی های موجود قبل از انقلابم اضافه نشده است و هزینه های زندگی را در درجه اول از عواید و فروش اموال قبل از انقلاب و در درجه دوم، از حقوق و مزایای قانونی‌ام برداشته ام.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: وصیت نامه جدیدی از ایشان پیدا نکردیم، وصیت نامه مربوط به سال 79 است؛ چند سال قبل که قرار بود آنژیو شوند یک وصیت نامه نوشتند و به من دادند و من را وصی کردند.

فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: وصیت نامه با خط خود ایشان نگاشته شده است اما ممکن است وصیت نامه جدیدی هم باشد که هنوز پیدا نکرده ایم.



kKharchang January 11, 2017 12:15 PM

وصیتنامه جدیدش پیشه من و از این قراره ،تا انجا که تونستم دزدیدم و دوزدیدیم، جنایات و خیانت کردیم به ان کشور و مردمش الان هم که مردم و سقط شدم تازه این مردم پشت جنازام راه میوفتن و میگن این همه لشگر آمده به عشق اکبر آمده
خوب حالا شما بگین ( مردم ایران) آیا من آمرزیده نیستم؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


حسن January 11, 2017 03:43 PM

آقاي مهدي هاشمي از ورود آقاي احمدي نژاد به حسينيه جماران جلو گيري بعمل آورد و آقاي سيد حسن خميني به آقاي مهدي هاشمي اعتراض کرد و ايشان به آقاي سيد حسن خميني گفت آقاي احمدي نژاد تصميم داشت که در گذشت پدرم را تسليت بگويد و من به ايشان اعتماد ندارم چون ممکن است دچار احساسات خرکي شود و مادرم را بغل کند و حالا بيا و درستش کن حوصله داري سيد ولش کن طرف رفتارش قابل پيش بيني نيست

گزارش یا اعتراض به این نظر


رامتین January 11, 2017 05:28 PM

ما هم که شنگول مثلا باور کردیم! یک وصیت نامه هست که حتما سندهاش به اسم اشخاص دیگس پسر بزرگ خانواده مردم رو هالو فرض گرفتی؟؟؟! خودتی! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


منوچهر رزم ارا January 11, 2017 06:36 PM

هاشمی رفسنجانی همچنانکه یک جانی و جنایتکار بزرگ و غارتگری مافیائی بسبک پدر خوانده بود دروغگوی قهاری نبز بود
کدام خوشباور بی خردی این این ادعا را باور مینمابد؟؟؟؟؟؟

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: