آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 25 دی ماه 1395 = 14-01 2017

دارند برای کنار گذاشتن روحانی نفشه می کشند؟

دیگربان: محمد‌علی موحدی کرمانی٬ دبیر کل جامعه روحانیت مبارز گفته «نمی‌خواهیم‌ کسی رئیس‌ جمهور شود که نسبت به غارت‌ بیت‌المال بی‌تفاوت باشد.»

موحدی کرمانی این مطلب را در نخستین نشست شوراهای استانی «جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی» بیان کرده است.

وی گفته «نمی خواهیم‌ کسی رئیس جمهور شود که نسبت به پول‌های غارت شده بیت‌المال بی‌تفاوت باشد بلکه پول‌ها را به بیت‌المال برگرداند و جلوی سوء استفاده‌ها و رانت‌خوارها را بگیرد.»

موحدی کرمانی اضافه کرده «باید بگردیم و اصلح را پیدا کنیم و به او رای دهیم، این یک وظیفه است و گام برداشتن در این مسیر عبادت محسوب می‌شود.»

وی گفته «باید بگردیم و نزدیکترین گزینه به رهبری را از نظر ثبات، روحیات، بینش، شجاعت، بی‌اعتنایی به دنیا و ساده زیستی و عدل پیدا کنیم.»

موحدی کرمانی اضافه کرده «ممکن است افرادی آدم‌های خوبی باشند اما مقبولیت نداشته و رای نیاورند پس باید همه شرایط را برای رسیدن به گزینه اصلح در نظر گرفت.»


حسن روحانی در انتخابات شکست می خورد؟

سوالی که به ذهن می آید این است که در حال حاضر که آقای هاشمی نیست، چه کسی می تواند به آقای روحانی که در مشکلات عدیده ای قرار دارد، در انتخابات بعدی کمک کند.

به گزارش جام نیـوز، وب سایت الجزیره انگلیسی در گزارشی با عنوان "درگذشت آقای هاشمی موجب شکست اصلاحات در انتخابات خواهد شد" به درگذشت آقای هاشمی رفسنجانی پرداخت و نوشت: اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور پیشین ایران در سن 82 سالگی درگذشت و در حال حاضر نبود وی برای اعتدال گرایان ایران که در آستانه انتخابات مهمی قرار دارند، به شدت حس می شود.

الجزیره انگلیسی نوشت: وی از حامیان اصلی رئیس جمهور حسن روحانی بود و بسیاری بر این باورند که حمایت های او بود که موجب پیروزی آقای روحانی شد. بسیاری از تحلیل گران نیز بر این باورند، درگذشت هاشمی می تواند تاثیرات کوتاه مدت و بلند مدت زیادی در اوضاع سیاسی ایران داشته باشد.

این وب سایت نوشت: اولین چیزی که بعد از فوت آقای هاشمی به نظر می رسد، سخت تر شدن راه آقای روحانی در انتخابات پیش رو است. نبود آقای هاشمی می تواند مشکلات زیادی را در کمپ اعتدال گرایان و اصلاح طلبان ایجاد کند و همچنین تنش ها در کمپ اصولگرایان برای تصدی جای آقای روحانی شدت گرفته است.

الجزیره در ادامه نوشت: اهمیت جانشینی آقای رفسنجانی در حزب اصلاحات به این خاطر است که، ایران در آستانه انتخاباتی بسیار مهم قرار دارد. حضور آقای هاشمی می توانست اقدامات بسیار مهمی را در پی داشته باشد و نفوذ سیاسی وی در میان مقامات بلند پایه ایران، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود.

الجزیره افزود: به هر حال باید گفت با فوت آقای هاشمی، اصلاحات و حزب اعتدال کار بسیار سختی را در پیش رو دارند و احتمال شکست آنها در انتخابات آینده زیاد است. سوالی که به ذهن می آید این است که در حال حاضر که آقای هاشمی نیست، چه کسی می تواند به آقای روحانی که در مشکلات عدیده ای قرار دارد، در انتخابات بعدی کمک کند.



ماني المان January 14, 2017 12:02 PM

احتياج به گشتن و پيدا كردن اصلح نيست، همون احمدي نژاد كه نظرش به رهبر نزديك بود و هست، كه نمرده! همون دوباره رييس جمهور كنيد

گزارش یا اعتراض به این نظر


arzhang January 14, 2017 12:39 PM

در انتخابات سال آینده اگر مردم بیاند روحانی انتخاب میشه ولی اگر مردم نیاند و فقط بسیج و پاسدار و خانوادهاشان بیاند رژیم مهره خودش را انتخاب میکند حالا آخوند محمد‌علی موحدی کرمانی میگه رییس جمهوری میخواهیم که دست دزدها را ببرد منتها شخصی که از خودمان باشه و گوش به فرمان یا نزدیک به رفتار و عقیده علی خامنه ای را نمیدونم چطوری داره توجیه میکند چون علت اصلی اینکه همه دزدند بخاطر این هست که رهبر شاه دزده

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو January 14, 2017 12:44 PM

حسن بازم تو گوش فیل خوابیدی اکبر اکبر یادته تو بیمارستان کارش رو تموم کردند قاتل هاش هم پشت تابوتش بودند هم براش عزای عمومی علام کردند خودت رو نباز روی ملت حساب کن
شوخی نمیکنم بهت میگم اینها زدند به سیم آخر از ایرانی کمک بخواه دست رد به سینه ات نمیزند
نجنبی کارت رو تمام کردند بهتری راه تو هماهنگی با سازمان ملل و ایجاد تنش درونی است علی خیلی دشمن دارد کافیست شب چله اکبر گرد هم ایی ایلام کنی مابقی را مردم حال میکنند زمان تنگ است آنها کار تورا هم تمام میکنند پیش دستی کن و ایرانی باش

گزارش یا اعتراض به این نظر


کامران January 14, 2017 01:05 PM

خواهشا درخواست من از ملت عزیز این است که فقط همان روز هم از خانه برای خرید هم نروند و در بد ترین شرایط در خانه بمانند
من مطمین هستم با این روش بد جوری رو دست میخورند

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش صیحی January 14, 2017 03:23 PM

سرداران سپاه بهمراه اطلاعات سپاه، توامان دردست دست بیت رهبری وبا مدیریت مجتبی خامنه ای با همه نیرو بدنبال یک دست کردن حکومت بهرطریق ممکن هستند بهمین دلیل هم امامان جیره خوارجمعه چند هفته ایست که بهمراه سرداران سپاه دارند بر بوق فتنه قبل از انتخابات میکوبند آنها همواره این وحشت بزرگ را دارند که انفجارعظیم اجتماعی، یا آن زلزله سیاسی که رهبرفرزانه شان بدان اشاره کرده بود صورت بگیرد وهمه چیز را درهم بکوبد وطومار زندگی آقایان را درهم بپیچد بهمین منظور دارند تلاش میکنند که بزعم خودشان اجازه ندهند آن انفجار صورت بگیرد انفجار وزلزله ای که اجتناب ناپذیر است وبطور حتم روی خواهد داد با روحانی یا بدون روحانی در چنین شرایطی این آقای حسن روحانی واصلاح چی ها هستند که باید از خفه کردن هاشمی درس بگیرند وهمراه مردم شوند تصمیم با آنهاست

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام January 14, 2017 09:09 PM

نه‌ اون خوبه نه ایشون لعنت به هر دوتاشون قدم اول تحریم کامل نمایش انتخابات و قدم دوم اعتصاب سراسری داخلی و حمایت از حمله ی خارجی به رهبری آمریکا برای نابودی تمام زیر ساخت‌های تروریستی جمهوری اسلامی این سه چیز تمام کابوس رژیمه که ما با هوشیاری باید از این سه مورد حمایت و در تسریع اون کوشا باشیم نابود باد جمهوری تروریستی خونریز و مرگ آفرین اسلامی حاکم بر ایران

گزارش یا اعتراض به این نظر


شهنام January 14, 2017 09:46 PM

کدوم کنار گذاشتن چرا جو الکی میدین؟ این بازی خر کردن ملت رو که از زمان خاتمی شروع شده نمیخواید تمومش کنید؟ ایران پرس نیوز واقعا منظورت چیه؟ اصلاح طلبی واقعا؟ یعنی‌ با بودن جمهوری اسلامی موافقی؟ اگه اینطوره دیگه من چیزی ندارم که بگم

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: