آدرس پست الکترونيک [email protected]









چهارشنبه، 22 دی ماه 1395 = 11-01 2017

هاشمی رفسنجانی؛ تابوتی که جسد در آن نبود!

فردانیوز: پس از تشییع آیت الله هاشمی اخباری در برخی شبکه های اجتماعی دست به دست شد مبنی بر این که پیکر آیت الله هاشمی در دانشگاه تهران نبوده و پیش از مراسم نماز به حرم منتقل شده است.

اما اصل ماجرا جور دیگری است بررسی تصاویر نماز به پیکر آیت الله و بعد از آن در تشییع و در نهایت ورود تابوت به ضریح امام خمینی جزئیات جالب توجهی را فاش می کند.

تابوتی که در مقابل رهبر انقلاب در مراسم نماز حاضر بوده بلافاصله بعد از نماز به حرم مطهر امام خمینی رفته است و در نهایت به ضریح وارد شده است اما تابوتی که بر روی خودرو حمل می شده است آن تابوت نبوده است و احتمالا پیکر آیت الله بعد از مراسم نماز و برای جلوگیری از خطرات احتمالی و ازدحام و به منظور حفظ حرمت جسد مومن مستقیما به حرم امام خمینی منتقل شده و تابوتی که در مراسم تشییع پیکر بوده خالی بوده است.



اسفنديار January 11, 2017 05:49 PM

تمام كارهاى اين رژيم ملعون و دست اندكارانش همه و همه دروغ و دونگ و فريبكارى هست ، حتما براى سنگين شدن تابوت هم از مواد خاصى كه خب همه مى تونند حدس بزنند استفاده كردن و باسنگينيش مومنين رو خ ر كردند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mohamad January 11, 2017 09:21 PM

در اين دنيا كه حساب پس نداده دررفت از تابوت هم فرار كرده بلكه نكير و منكر را به اشتباه بندازد و يقه فرد ديگرى را بگيرند آخوند شياد به اين ميگن سر خدا هم كلاه ميگذاره

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: