آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 دی ماه 1395 = 19-01 2017

نامه ﮐﻤﭙﺎﻧﯽ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ ﺟﺮﺛﻘﯿﻞ به حکومت خامنه ای

سایت نه به اعدام: ﭘﺲ ﺍﺯ ﺩﺭﺧﻮﺍﺳﺖ ﯾﮏ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﺸﺮﯼ ﺩﺭ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺍﺯ ﻓﯿﻔﺎ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺤﺮﻭﻣﯿﺖ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺑﻪ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﺮﮔﺰﺍﺭﯼ ﻣﺮﺍﺳﻢ ﺍﻋﺪﺍﻡ ﺩﺭ ﺍﺳﺘﺎﺩﯾﻮﻡ، ﯾﮏ ﮐﻤﭙﺎﻧﯽ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩ ﺟﺮﺛﻘﯿﻞ ﺍﺯ مسئولین حکومت ایران ﺧﻮﺍﺳﺖ ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺍﯾﻦ ﮐﺎﺭﺧﺎﻧﻪ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻋﺪﺍﻡ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﮑﻨﻨﺪ

ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﺸﺮﯼ ﺍﮐﭙﻢ ‏ﺩﺭ ﻓﺮﺍﻧﺴﻪ ﺑﺎ ﺍﻋﻼﻡ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺍﻋﺪﺍﻡ ﺩﺭ ﺍﺳﺘﺎﺩﯾﻮﻡﻫﺎﯼ ﺍﯾﺮﺍﻥ، ﻧﺎﻣﻪﺍﯼ ﺑﻪ ﺟﯿﺎﻧﯽ ﺍﯾﻨﻔﺎﻧﺘﯿﻨﻮ، ﺭﺋﯿﺲ ﻓﯿﻔﺎ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﺗﺎ ﺍﻭ ﺍﺯ ﺍﺧﺒﺎﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺍﻋﺪﺍﻡ ﺩﺭ ﻭﺭﺯﺷﮕﺎﻩﻫﺎ ﺁﮔﺎﻩ ﺷﻮﺩ .

ﺩﺭ ﺍﺩﺍﻣﻪ ﻓﺸﺎﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﺸﺮﯼ ﯾﮏ ﺷﺮﮐﺖ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﺳﺎﺯﻧﺪﻩﯼ ﺟﺮﺛﻘﯿﻞ ﻧﯿﺰ ﺩﺭ ﻧﺎﻣﻪﺍﯼ ﺭﺳﻤﯽ ﺍﺯ ﻣﺴﺌﻮلین حکومت ایران ﺧﻮﺍﺳﺘﻪ ﺍﺳﺖ ﺗﺎ ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮﻻﺕ ﺍﯾﻦ ﺷﺮﮐﺖ ﺑﺮﺍﯼ اعدام ﺩﺭ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﺸﻮﺩ.

ﺍﯾﻦ ﮐﻤﭙﺎﻧﯽ ﮊﺍﭘﻨﯽ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﻧﯿﻪﯼ ﺧﻮﺩ ﺍﻋﻼﻡ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻫﺮﮔﺰ ﮔﻤﺎﻥ ﻧﻤﯽﮐﺮﺩ ﮐﻪ ﺍﺯ ﻣﺤﺼﻮﻻﺗﺶ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺍﻧﺴﺎﻥﻫﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺷﻮﺩ .


تحریم کلی فوتبال ایران

یک سازمان فرانسوی خواستار تحریم کلی فوتبال ایران به‌ دلیل اعدام در ورزشگاههای این کشور شده است (عکس زیر). پایگاه فرانسوی SOfoot فرانسه نوشت فیفا اخیرا بندی به اساسنامه خود اضافه کرده که در آن با تکیه بر حقوق‌ بشر درصدد برخورد با کشورهایی است که در استادیوم‌های ورزشی اعدام برگزار می‌کنند.

نام رژیم ایران به‌عنوان رژیمی که اقدام به این کار کرده در گزارش فیفا آمده است.

علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال پیش تر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اینکه فیفا از فدراسیون درباره برگزاری مراسم اعدام در یکی از ورزشگاه‌های سبزوار توضیح خواسته است، تصریح کرد: فیفا تذکر داد که این کار در ورزشگاه‌ها انجام نشود. ما هم نامه را به مراجع ذی‌صلاح ارجاع دادیم.

در همین رابطه سازمان حقوق‌ بشری ECPM در فرانسه نامه‌ ای به رئیس فیفا نوشته و از فیفا خواسته است تا رژیم ایران را تحریم و از تمامی رقابتهای بین‌المللی حذف کند.

مدیر این سازمان درباره نامه به رئیس فیفا گفت:‌ فیفا نمی‌تواند بگوید که به این رفتار بی‌ توجه است. اگر من یک بازیکن بودم در جایی که یک انسان اعدام شده، بازی نمی‌ کردم.

ایران پرس نیوز




Ira January 12, 2017 07:33 PM

ما مردم ایران به قول یکی از ایرانیان با شرف
" نیاز به انقلاب فکری داریم "

گزارش یا اعتراض به این نظر


yaghoob January 20, 2017 07:58 AM

من شرم دارم خودم رو ایرانی بنامم

گزارش یا اعتراض به این نظر


BABK January 20, 2017 12:14 PM

اولین قدم خراب کردن آرامگاه خائن بزرگ به ایران و ایرانی خمینی اون به روحش را تبدیل به یک توالت عمومی کنیم این ممکن است در این لحظه یک آرزو برای بیش از ۹۵ در صد ایرانی باشد ولی مطمان هستم در یک آینده نه چندان دور به یک امر مهم مبدل خواهد شد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: