آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 25 دی ماه 1395 = 14-01 2017

روسیه به روابط آمریکا و اروپا آسیب می زند

یک نشریه آلمانی به نقل از سرویس های اطلاعاتی این کشور روسیه را متهم کرد که به صورت سازمان یافته به روابط آمریکا و اروپا آسیب وارد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرویس اطلاعات آلمان، روسیه را متهم کرده است که به صورت سازمان یافته به روابط نزدیک میان اروپا و آمریکا را آسیب وارد می‌کند.

نشریه آلمانی اشپیگل امروز با انتشار این خبر به نقل از دولت این کشور نوشت که در طول سالیان، نفوذ روس‌ها در کشورهای اروپایی نمود پیدا کرده است و مسکو را متهم کرد که به ناآرامی‌های اجتماعی در کشورهای غربی دامن می‌زند به طوری که روابط نزدیک میان واشنگتن و کشورهای غربی را زیر سوال می‌برد.

این گزارش را در پی درخواست دولت، سرویس اطلاعات فدرال آلمان (BND) و سرویس اطلاعات داخلی این کشور (BfV) گردآوری کرده‌اند. دسامبر گذشته گزارش‌هایی منتشر شد مبنی بر اینکه دولت آلمان از امکان اینکه روسیه بر انتخابات پارلمانی این کشور اعمال نفوذ داشته باشد، نگران است.

این اتهام پس از آن مطرح شد که سرویس اطلاعات آمریکا (سیا) مسکو را به نفوذ در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور با هدف روی کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا متهم کرد.



arzhang January 14, 2017 04:29 PM

درست هست که دمکراسی ضعفهای خودش را دارد ولی انقدر هم قوی هست که پوتین کوچک تر از آن هست که برای غرب تهدید باشد که همین دیروز گنگره امریکا چه انهاییکه طرفدار ترامپ هستند و یا نیستند قانونی امضاء کردن که تحقیقات جدی صورت بگیرد که آیا ترامپ یا همکارانشان جاسوس روس هستند که انطور شواهد نشان میده؟ یعنی در ماهای آینده انقدر افراد دوستان ترامپ میارند جلو گنگره آمریکا که رابطه مخفیانه خودشان را با پوتین و ماموران انتیلجنس روس برای مردم امریکا توضیح بدهند که ترامپ و پوتین با دیدن و شنیدن انها از کردار احمقانه شان در ضعیف کردن دمکراسی در آمریکا به شکر خوردن بیفتند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: