آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 26 دی ماه 1395 = 15-01 2017

ابراهیم رئیسی، رقیب روحانی می شود؟

روزنامه اعتماد یکی از نامزدهای اصولگرایان برای انتخابات ریاست جمهوری را ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی دانست. این روزنامه نوشت:

سيد ابراهيم رييسي، همچون «حسن روحاني» لباس روحانيت مي‌پوشد و به كلامِ آخوندي اشراف دارد؛ درس‌آموخته مكتب مدرسه حقاني. يك گام از روحاني جلوتر است؛ چرا كه سيد است و سياسيون سيد بودن را با توجه به شيعي بودن ايرانيان، بر افزايش راي و هواداري آنان موثر مي‌دانند.

همچنين رييسي با برگزيده شدن به عنوان توليت آستان قدس رضوي توانسته به اقشار پايين جامعه در مشهد توجه كند و تصاويري از او و خانه‌ها و زندگي‌هاي سخت منتشر شده است. پس مي‌تواند معترضي باشد به وضعيت اقتصادي دولت كنوني و راهي بيابد جهت جلب آراي طبقات محروم.

از ديگر سو، سابقه‌اي دارد در بطن نهادهاي امنيتي و قضايي كشور (دادستان ويژه روحانيت، دادستان كل كشور، معاون اول قوه قضاييه، رييس سازمان بازرسي كل كشور، دادستان تهران و...) كه او را برابر حسن روحاني نگه مي‌دارد و ضعفي نخواهد داشت. آنچنان‌كه روحاني هم امروز در رقابت و جدال با همقطاران اوست. ميان هسته مركزي قدرت هم هواداراني دارد كه اين روابط به گونه‌اي است، شايد لازم باشد آنان به او بگويند، به ميدان انتخابات بيايد يا خير؟

او حراف نيست و حتي در اين اواخر، برابر برخي انتقادات تند نيز حاضر به سخنراني نشد و به ميدان مواجهه نيامد. از همه مهم‌تر، اگر كانديدا شود، گروه يا افرادِ موثري ميان اصولگريان وجود ندارد كه دهان به انتقاد و شكوايه و ان‌قلت باز كنند.



irani , R January 15, 2017 03:22 PM

در پیام صوتی آقای حسینعلی منتظری به شخص آخوند رئیسی و آخوند پورمحمدی گوشزد می‌کند که در آینده و تاریخ از شما با عنوان جنایت کاران یاد خواهد شد حالا وای به حال نسلی که پدران خود را مقصر میدانند و دوباره و چند باره گول این دروغ گویان را میخورند و در نگهداری این جنایتکاران در قدرت مشارکت می‌کنند ، حال به هر اسمی اصلاحطلب یا اصول گرایان ، اینها همگی دزد ، آدمکش ، قانونشکن ، و دروغ گویند ، حالا هر کسی‌ که می‌خواد که مملکت در اختیار این جنایت کاران با عروسک‌هایشان باشد ، باز هم بره تو این سیرک انتخابات قلابی شرکت بکنه ،

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش صیحی January 15, 2017 03:36 PM

بدون شک این روزها بیت رهبری میتواند یکی از پر رفت وآمدنرین مکانهای حساس در کشور اسلامی باشد همه نهادها - ارگانها - وافرادی که باید در مهندسی انتخابات مشارکت فعال داشته باشند واز همین حالا رئیس جمهور آینده را در حضور رهبر بشناسند وبا او بیعت نمایند هسته مرکزی این رفت وآمدهای حساس وتصمیم ساز را تشکیل میدهند کشتاندن هاشمی بهانه ای شد برای اصلاح طلبانب که از بند بازی های سیاسی دست بکشند وتکلیف خودشان را با مردم وبا حاکمیت روشن کنند باید به اصلاح طلبان نهیب زد یا با اونا یا با مردم انتخاب کنید قبل از اینکه در آتشفشان خشم مردم بسوزید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: