آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 27 دی ماه 1395 = 16-01 2017

قلع و قمع تدبیری ها کلید خورد؛ جنگ آغاز شد

شیپور اعلان جنگ به گوش می رسد. سپاه پاسداران و بخشی از اصولگرایان رسما با روحانی وارد جنگ شده‌اند. در همین رابطه پایگاه المانیتور نوشته است: تردیدی نداشته باشید روحانی در میانه جنگی سخت قرار دارد که ممکن است وی را به نخستین رئیس‌ جمهور یک‌ دوره‌ای از ۱۳۵۹ تاکنون بدل سازد. این همان چیزی‌ است که مخالفان محافظه‌ کارش برای آن می‌ جنگند.

آغاز فعالیت ستاد کودتا؛ تنها چند روز پس از درگذشت رفسنجانی، دفتر یاسر پسر وی و همچنین مشاورانش در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام پلمپ شد.

ایلنا: یکی از مشاوران رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام از پلمپ دفاتر مشاوران آیت‌الله در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.

مرتضی الویری با تایید خبر پلمپ دفتر برخی از مشاوران آیت الله هاشمی در مرکز تحقیقات گفت: دفتر مشاوران آیت الله هاشمی در این مرکز پلمپ شده اما دلیل آن اعلام نشده است.

او افزود: دو روز قبل تلفنی موضوع پلمپ دفتر را اطلاع دادند و روز گذشته گفتند موقتا جایگزینی برای دفتر در مکانی دیگر در نظر گرفته می‌شود اما امروز گفتند این جایگزین مشخص نشده و به بنده اعلام شد تا شنبه و تا مشخص شدن وضعیت صبر کنم.

الویری گفت: مشاوران هاشمی در همه حوزه ها دفاترشان پلمپ شده است .

وی ادامه داد: دفاتر علی‌محمد بشارتی ، رستگاری، عباسی‌فرد و یاسر هاشمی نیز پلمپ شده است.



کامران فرزان January 16, 2017 02:47 PM

کسانیکه در زمان احمدی نژاد ۸۰۰ میلیون دلار را بلعیده اند حالا تشنه ی همان در آمد هستند که با نفت بشکه ای ۵۰ دلار میسر نمیشود خامنه ای تصور داشت تا با برجام همان سور و سات را میسر کند اما در بهترین حالات هم ان درامد نجومی بر نمی گردد و چون خرش در گل وامانده با خشم و کینه توزی اول رفسنجانی را مرخص کرد و مثل پلنگ زخم خورده به جنایاتش ادامه خواهد داد و بد را بدتر خواهد کرد چون ان ممه را لولو برد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Mahtab January 16, 2017 03:34 PM

بله رفسنجانی را کشتن و واضح و مسلم است که هر چیزی که با او مربوط میشه را قلع و قمع میکنند این جنایتکاران به خودشون هم رحم نمیکنند، رفسنجانی اژدها پرورش داده و به جون ملت انداخته و خودش و حالا خانوادش هم به چنگ این اژدها افتادن مرگ و ننگ به این حکومت کثیف

گزارش یا اعتراض به این نظر


آرش صیحی January 16, 2017 04:51 PM

بدون تردید در روزها وهفته ها وماهای آینده تا انتخابات قلابی ریاست جمهوری اسلامی باید منتظرروند حوادثی باشیم که دوجناح حکومت با آن دست وپنجه نرم خواهند کرد وبدون شک برنده آن جناح وشخصیت هائی خواهند بود که بدون توجه به مصلحت نظام واصراربرماندگاری آن حمایت اکثریت بزرگی از ملت ایران ونه امت مسلمان راضمیمه اردوگاه خود نماید آنچه امروزدرتهران برفراز دژ پوشالی رهبری اتفاق افتاد، یعنی شلیک وفعال شدن آتشبارهای ضد هوائی حکایتی بود که مردم دارند دهان به دهان برمحورآن صحبت میکنند گویا مردم دریافته اند که پرونده ننگین حکومت اسلامی رو به مختومه شدن است وباید خودشان را برای روزهای دشواری آماده نمایند انفجارحتمی وقطعی ملتی بستوه آمده وخشمگین آقای خامنه ای آماده باشید تا مرگ را درخروش مردم با چشم ببینید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: