آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 دی ماه 1395 = 17-01 2017

طواف هواپیمای ممنوع‌ الخروج در مشهد+فیلم

ایران‌ایر زیر ذره‌بین دولت ترامپ

لایحه‌ای در کنگره آمریکا مطرح است که می‌تواند توافق میان شرکت‌های ایرباس و بوئینگ با ایران را متوقف کند و بر اساس آن ایران‌ایر زیر ذره‌بین دولت ترامپ قرار می‌گیرد و هواپیماهای ایران از دریافت قطعات یدکی و تعمیرات محروم خواهند شد.

به گزارش فارس، سی‌ان‌ان اعلام کرد در صورتی‌که مشخص شود ایران‌ایر یا هر کدام از ایرلاین‌های ایران از سپاه پاسداران یا سازمان‌های تروریست خارجی حمایت می‌کنند، به فهرست تحریمی آمریکا افزوده خواهند شد و از دریافت هواپیمای جدید یا قطعات ساخت آمریکا منع خواهند شد. این امر به میزان موثری فروش جت به ایران از سوی بوئینگ را متوقف خواهد کرد.


ایرباس تازه خریداری شده برای طواف به مشهد رفت (فیلم زیر)

هواپیمای ایرباس 321 تازه خریداری شده روز سه شنبه در نخستین پرواز خود جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران را از تهران به مشهد آورد.

به گزارش ایرنا، هواپیمای ایرباس 321 که پس از برجام خریداری شده ساعت 10:20 روز سه شنبه با 200 مسافر از خانواده شهدا و ایثارگران در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد به زمین نشست.

مسافرین این هواپیما، خانواده های شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته ای، شهدای مدافع حرم، شهدای مراسم حج و جمعی از ایثارگران هستند که در قالب سفر یک روزه به زیارت حضرت امام رضا (ع) مشرف شده اند.


هواپیمای نوی فروخته شده ممنوع‌ الخروج است

مدیرعامل اسبق هواپیمایی آسمان با بیان این که "هواپیمای تازه وارد ایران ایر ممنوع الخروج است"، گفت: آدم ممنون الخروج را شنیده بودیم اما این که هواپیمایی ممنوع الخروج باشد را نشنیده بودیم.

به گزارش تسنیم، کامبیز بابایی با بیان " به نظر می رسد به این هواپیما (ایرباس 321 تازه وارد ناوگان هوایی کشور) مجوز پرواز خارجی داده نشده است"، اظهار کرد: وقتی هواپیمایی را داریم که مجوز اوفک را دارد باید به همه جا پرواز کند، به نظر می رسد این مجوز صادر نشده است.

مجوز پرواز خارجی برای این هواپیما صادر نشده چون کشورهای غربی می گویند سپاه پاسداران از این هواپیماها برای انتقال سلاح به سوریه و لبنان استفاده می کند.




www.youtube.com/watch?v=lRGrv3wkNJA

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



مهسا January 16, 2017 09:40 PM

البته مسئولين مي ترسند بگويند اين هواپيما به علت ايمني ونو بودنش جهت خليفه خامنه وجد وابادش وخودي ها ي رژيم دزد در نظر گرفته شده است

گزارش یا اعتراض به این نظر


پیشگو January 17, 2017 10:44 AM

بهترین هواپیما برای فرار رهبر و خانواده اما به کجا لول
هرجا بره میگیرنش خودش و بچه هاش دزد و قاتل
علی خجالت از وجدانت نکشیدی اکبرتو را رهبر کرد
به نامردی کشتی ان بیچاره را ام روحش زمین را ترک نمیکند
چون با تو تسویه حساب

گزارش یا اعتراض به این نظر


مهسا January 17, 2017 10:57 AM

چقدر اين حكومت بفكر مردمش هست در دنيا بي نظيره اي كه تمام خاك اين دنيا وبقول خودتان دنياي أخرت بريزه توي اون جمجمه هاي بي مغزتان با اين خرافاتي كه بخورد ملت بيعشورتان ميدهيد روز به روز مردم ما در جهل وناداني وخرافات بيشتر غوطه ور ميكنيد بنده خدا مجري اين برنامه خنده اش گرفته از اينهمه تظاهر ودروغ ونان را بنرخ روز خوردن البته بقول خود اين مزدوران اوليا امر

گزارش یا اعتراض به این نظر


كوير January 17, 2017 10:35 PM

اين طواف ايرباس نيست بلكه، غسل مِيته خروج ممنوعيه !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: