آدرس پست الکترونيک [email protected]









سه شنبه، 28 دی ماه 1395 = 17-01 2017

دست به دامن گوگوش و داریوش شدند+فیلم

فیلم "معمای شاه" باز هم سوژه شد. صداوسیما پس از پخش صدای ویگن، ابراهیم حامدی (ابی) شب گذشته صدای عبدالحسن ستارپور (ستار) دیگر خواننده لس آنجلسی را پخش کرد (فیلم زیر) که با واکنش مخاطبان در فضای مجازی روبه رو شد. معمای شاه در کنار پخش صدای این خوانندگان تصاویر آن ها را نیز بازسازی و پخش کرده است.

به گزارش فرارو، پس از پخش صدا و تصویر سه خواننده لس انجلسی از تلویزیون اخبار درباره احتمال پخش تصویر داریوش اقبالی و فائقه آتشین (گوگوش) نیز مطرح شده بود، اما امروز برخی کانال های تلگرامی خبر داده اند که مسئولان صداوسیما با پخش تصویر این دو خواننده مخالفت کرده اند.

با این حال از شب گذشته فضای مجازی به پخش صدای ستار واکنش نشان داد و طنزها و اظهار نظرهای مختلفی در این باره تولید شد.

یکی از کاربران توئیتر به نام "پارسا" در این باره نوشت: "دعا کنیم بالاخره به جشن هنر شیراز هم برسه، بلکه از این طریق بتونیم شجریان، لطفی، علیزاده، بهاری و... رو تو رسانه ی ملّی!! ببینیم."

یکی دیگر از کاربران با کنایه ای درباره صداوسیما و رئیس اش در توئیتر نوشته است "تلویزیون بعد از ابی امشب ستار رو آورد. معمای شاه همینطور جلو بره عید امسال شو96 رو مهمون علی عسکری و همکاران هستیم."

کاربری دیگر در توئیتی به طنز نوشته است "زنگ زدم روابط عمومی صداوسیما از برنامه های خوب و سرگرم کننده‌شون تشکر کردم و درخواست کردم بانو هایده رو هم یه شب بیارن معمای شاه"

برخی کاربران نیز آهنگ درخواستی به عوامل سریال معمای شاه سفارش داده اند. یکی از آن ها نوشته است " من الان داشتم تاریخ مطالعه می کردم جنیفر لوپز قبل از انقلاب یه اجرای خصوصی برای شاه داشته."

برخی از مردم نیز این اقدامات صداوسیما را برای جذب مخاطب دانسته اند. سامان در کامنتی برای فرارو نوشت "انقدر این سریال کم بیننده هست که برای جذب مخاطب رو آوردن به پخش صحنه های منشوری."

برخی مخاطبان نیز سریال معمای شاه را در مسیر برنامه "استیج" شبکه من و تو دانسته اند. یکی از آن ها نوشته است: " من به رسانه ملی توصیه میکنم که کنسرت ابی و ستار رو با همین دوتا که توی معمای شاه نشون داده، بگذاره دیگه کسی استیج نگاه نمیکنه"

کاربری دیگر نیز به این موضوع اشاره کرده و آورده است"صدا‌و‌سیما میخواسته ابی و ستار پخش کنه روش نشده به‌ جاش معمای شاه ساخته."

مخاطبی دیگر نوشته است "دختر سه ساله ام ميپرسد اين خواننده با ريش هاي ستاري كه بود؟ از پاسخ می مانم."

این اولین بار است که در صدا وسیمای ایران صدا و تصویر خوانندگان لس آنجلسی پخش می شود. همین مسئله باعث شده است مخاطبان واکنش های مختلفی نسبت به آن نشان دهند.




www.youtube.com/watch?v=Ky4I49cUptc

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



GHASEM January 17, 2017 10:01 AM

اگر تکنولوژی غرب نبود شماها باید سوار خر و اسب و پیاده میرفتید تواف

گزارش یا اعتراض به این نظر


hamed January 17, 2017 01:55 PM

دوست عزیز انگاری نمیدونی تکنولژی یعنی تبادل و خیلی از مخترعان مثلا غربی شما هموطنان خودمون در همونجاها هستند
در ظمن تکنولژی خیلی زودتر از غربیهای شما در ایران بود
حالا اگه شما زمینت رو فروختی و فرار کردی رفتی غرب و هل شدی دیگه به خودته جوون

گزارش یا اعتراض به این نظر


hamed January 17, 2017 02:00 PM

حالا انقدر انتقاد کنین تا پشیمون بشن
چرا نه
بده که به اشتباهاتشون پی ببرن
در ضمن انتخابات هم در راهه هااا
خودمونیم عجب روباه ظفتهایی هستن هاااا

گزارش یا اعتراض به این نظر


majid January 17, 2017 09:18 PM

زندگی ما با این آخوندهای جنایتکار همچنان باید دشمنانه باشد
اینها خدای فرب و دروغ و کلک هستند
این کارها نشانه درماندگی و به آخر خط رسیدن آخوندهای حیله گر میباشد
باید مقاوم بود تا ضربه نهایی را به جانوران وارد کرد

گزارش یا اعتراض به این نظر


هوشنگ January 18, 2017 06:40 AM

زمانی مردم ما به بلوغ پایه سیاسی رسیده اند, که نشان دادن شبیه سازی چنین چیزهایی بازتابی در میان آنها نداشته باشد این که در یک فیلم نوای خواننده هایی مانند ایشان را پخش کنند یا نکنند, باید برای مردم ما هیچ داستان مهمی نباشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: