آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 دی ماه 1395 = 19-01 2017

اشک تمساح رهبر برای قربانیان حادثه پلاسکو

صداوسیمای رژیم: رهبر انقلاب در پی حادثه دردناک آتش‌سوزی و فروریختگی ساختمان در مرکز تهران پیامی صادر کردند.

متن پیام به شرح زیر است:

حادثه­‌ی دردناک آتش­‌سوزی و فروریختگی ساختمان در مرکز شهر مایه­ اندوه و تأسف و نگرانی عمیق اینجانب است. شهامت و فداکاری آتش­‌نشانانی که در عملیات نجات مردم، خود دچار حادثه­‌ی خطیر شده و در حال فداکاری متعهدانه به امتحانی دشوار گرفتار آمده­‌اند، دل را از تحسین و تمجید و نیز از نگرانی و اندوه، آکنده می‌سازد.

در حال حاضر همه­‌ی تلاش‌ها باید برای نجات جان گرفتارشدگان جهت­‌دهی شود. رسیدگی به علل حادثه مسأله­‌ی بعدی است.

از همه مسئولان میخواهم همانگونه که در این چند ساعت، تلاش کرده­‌اند کار مجاهدانه­‌ی خود را ادامه دهند و وظیفه­‌ی فوری را بر هر حرف و حدیثی مقدم بدارند.

خداوند کمک فرماید انشاءالله.

سیدعلی خامنه­‌ای
۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۵




www.youtube.com/watch?v=AWIyl0y-QMQ

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



یک ایرانی January 20, 2017 04:23 PM

بنیاد مستضعفان که از مجموعه نهادهای زیر نظر رهبر جمهوری اسلامی است فقط اموال مردم را تا کنون بالا کشیده و دیگر هیچ مثل اینکه بنیاد مستضعفین فقط برای اداره امور علی خامنه ای و اهداف او کار میکند و شاید آقای خامنه ای بنیاد را جزئی از ثروت شخصی خود به حساب میاورد چون بنیاد مستضعفان که تا کنون به هیچ مستضعفی کمک نکرده و فقط به جامعه و جان و مال مردم ضرر میزند تنها کسانی از بنیاد مستضعفان کمک دریافت میکنند که با چماق و زنجیر و چاقو به مردم در خیابانهای تهران و شهرهای دیگر حمله ور میشوند من که تا کنون نشنیده ام که کسی بگوید که بنیاد مستضعفین به من کمک کرده و تازه اگر کارتن خوابها و گور خوابها مستضعف نیستند پس چه کسی مستصعف است اکنون باید صاحب ساختمان پلاسکو یعنی آقای علی خامنه ای جوابگوی این باشد که چرا تا کنون کاری نکرده که این ساختمان را تعمیر کنند و یا یک سیستم آتش نشانی ساده مانند سپرینکل که وظیفه اش خاموش کردن آتش در همه اتاقها بوسیله لولهای آب است در آن بکار نبرده است در واقع جواب آقای خامنه ای که امروز از صدا و سیما پخش شد همان چیزهای قبلی بود (لطفا کشش ندهید)

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: