آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 دی ماه 1395 = 19-01 2017

چند انفجار بزرگ سبب ریزش پلاسکو شد

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: از تعداد دقیق کسانی که زیر آوار مانده اند اطلاع دقیقی نیست و هیچ یک از آمارها را تایید نمی کنیم. مراحل آوار برداری آغاز شده و سعی می کنیم به سرعت کار را پیش ببریم.

به گزارش مشرق، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی در گفت وگو با شبکه خبر درخصوص ریزش ساختمان پلاسکو گفت:ساختمان پلاسکو یکی از ساختمان های قدیمی و فروشگاه بزرگ پوشاک در خیابان جمهوری به علت آتش سوزی فروریخت. فروریختن این ساختمان بزرگ می تواند علل مختلفی داشته باشد.

وی اضافه کرد: بارها در خصوص فرسودگی و غیر استاندارد بودن این ساختمان تذکراتی به هیئت امنا و مسئولین داده شده بود اما در هر بار بی توجهی پاسخ مسئولین شهرداری و سازمان های ایمنی بود

سخنگوی سازمان آتش نشانی تصریح کرد: طبقات ۸ و ۹ این ساختمان که آتش سوزی از آنجا شروع شده بود بیشتر شامل واحدهای تولیدی لباس بودند که در شیفت شب هم به کار می‌پرداختند. آتش‌سوزی از ساعت ۷:۰۹ از همین طبقات آغاز شد و پس از ۴ ساعت کل ساختمان فرو ریخت.

ملکی علت فروریختن را چند انفجار عنوان کرد و افزود: حرارت در ساعات اولیه و مقاومت بسیار ضعیف اسکلت ساختمان علت اصلی ریزش است. البته چند انفجار شدید سبب تخریب کامل ساختمان پلاسکو شد.

وی در مورد تعداد مصدومان نیز گفت: از تعداد دقیق کسانی که زیر آوار مانده اند اطلاع دقیقی نیست و هیچ یک از آمارها را تایید نمی کنیم. مراحل آوار برداری آغاز شده و سعی می کنیم به سرعت کار را پیش ببریم.



hamed January 19, 2017 04:30 PM

خدا رحمت کنه همشون رو و صبر بده به بازماندهاشون

گزارش یا اعتراض به این نظر


shahab January 19, 2017 04:43 PM

درود
از اتفاقی که برای هم وطنانم افتاده اشک غم ریختم دلم میسوزه واسه همشون نمیدونم چی باید بنویسم فقط دارم امید میدم به خودم که این آتش سوزی معمولی باشه دائما سینما رکس آبادان یادم میاد حالا به چه دلیل نمیدونم شاید برای تحت شعاع قرار دادن مرگ رفسنجانی

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: