آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 30 دی ماه 1395 = 19-01 2017

تهران در آتش؛ اینبار در نزدیکی سفارت روسیه

آتش‌سوزی دیگری در تهران و این بار در نزدیکی سفارت روسیه رخ داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در حالی که آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو در چهارراه استانبول از صبح امروز (پنجشنبه) وضعیت سختی را در پایتخت به وجود آورده، آتش‌سوزی دیگری این بار نزدیک سفارت روسیه رخ داد.

این آتش‌سوزی ابتدای پل حافظ و جنب سفارت روسیه به وقوع پیوست و به‌یک‌باره دود غلیظی بخشی از خیابان حافظ را فرا گرفت. ماشین‌های آتش‌نشانی سریعاً خود را به محل آتش‌سوزی رساندند که ابتدا اقدام به بستن خیابان منتهی به این محل کردند و سپس عملیات خاموش کردن آتش آغاز شد.



فاطمه هاموني January 20, 2017 06:40 AM

با سلام
حادثه آتش سوزي پلاسكو و شهادت چند آتش نشان تسليت !
ولي :
شماها كه با يك حادثه كوچك پلاسكو آسمان را به زمين مي دوزيد
چرا:
در برابر حادثه و جنايت در هزاران پلاسكوي سوري در حلب حمس حماه و و كشته شدن ششصد هزار نفر مردم مظلوم سوريه با دلارهاي نفتي جمهوري اسلامي و تجهيزات و سربازان مزدور حزب الله لبنان و ايراني و افغاني يك آه نگفتيد؟؟؟
واقعا مايه تاسف است كه كرامت انسانيت و حقوق انسانها با اين همه تبعيض حتي ذكر مي شود؟
و
شايد حادثه پلاسكو يك تكاني به اذهان مرده مردم ايران بدهد و بتوانند حتي براي يك لحظه هم كه شده مردم مظلوم سوريه و نابودي هزاران پلاسكوي سوري با پول و تجهيزات كشورشان را درك كنند ! !
فاطمه هاموني- تهران

گزارش یا اعتراض به این نظر


azad January 20, 2017 11:04 AM

این هم یک بازی از مجموعه بازی های رد گم کنی و انحرافی برای تبرئه اشغال غیر مستقیم کشور بوسیله روسیه ! ( سفارت روسیه لانه جاسوسیه) ! ! واقعا مضحک و خنده در است ! آخوندان انگلیسی و روسی در اتحاد جنایت و غارت و تجاوز از ریش همدیگر آویزان شده اند ! ! !

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: