آدرس پست الکترونيک [email protected]









یکشنبه، 3 بهمن ماه 1395 = 22-01 2017

پلاسکو؛ آقای دکتر! مارادونا را ولش کن+فیلم

صادق زیباکلام در کانال تلگرامی خود نوشت: ای‌کاش مسئولین در خصوص حادثه پلاسکو توضیح می‌دادند که سرانه بودجه خدمات شهری در بلاد توسعه‌یافته چقدر است و در ایران چقدر است؟

به گزارش خبرآنلاین، در پیام تلگرامی صادق زیباکلام آمده است: دو سال پیش بود که صدها هکتار از جنگل‌های گرگان در آتش سوختند و مردم محلی با بیل و سطل شن آتش را مجبور بودند مهار کنند چون محیط‌زیست هلیکوپتر اطفاء حریق نداشت. نامه سرگشاده‌ای به یکی از بزرگان که دولت آقای روحانی را به‌واسطه غفلت از امور فرهنگی موردانتقاد قرار داده بود نوشتم و یادآور شدم که در همان سال ۹۳ مجموعاً ۳۶دستگاه که به دولت و مجلس هم پاسخگو نبودند قریب به ۶۰۰۰میلیارد تومان در سال بودجه دارند درحالی‌که بودجه سازمان محیط‌زیست با ۶۰۰۰پرسنل ۱۷۴میلیارد تومان می‌بوده؛ بنابراین خیلی هم تصادفی نبوده که حتی استان‌های جنگلی ماهم یک فروند هلیکوپتر آب‌پاش ندارند. در نامه دیگری متذکر شده بودم که من نمی‌دانم قوای مسلحه چند صد یا شاید هم چند هزار فروند هلیکوپتر دارند. من بخیل نیستم و خداوند بیشتر هم بهشان بدهد؛ اما ای‌کاش اسبابی فراهم می‌آمد و معجزه‌ای می‌شد و یکی دو فروند هلیکوپتر اطفاء حریق دست‌دوم چینی هم نصیب محیط‌زیست کشورمان می‌شد. مدتی بعد در جریان یک همایشی پیرامون محیط‌زیست، خانم دکتر معصومه ابتکار را زیارت کردم. فرمودند «آقای دکتر! مارادونا را ولش کنید مراقب غضنفر خودمان باشید» و ادامه دادند «بالگرد اطفاء حریق را فراموش کنید. ما در خیلی از مناطقمان با مشکل تأمین موتورسیکلت برای محیط‌بانانمان روبرو هستیم».

فیلم زیر: آتش نشانی با شلنگ کوتاه در پایین پلاسکو




www.youtube.com/watch?v=9KBZe0iephs

با استفاده از لینک زیر می توانید ویدیوی مزبور را دانلود کرده و به اشتراک بگذارید. برای دانلود این ویدیو از سایت ایران پرس نیوز خارج میشوید.
DOWNLOAD



arzhang January 22, 2017 10:57 AM

۹۹٪ از لوازم سازمان اتش نشانی در ایران مثل ماشین اتش نشانی یا شلینگ مال زمان شاه هست فقط یک مقدار ناچیزی از چین خریدن دلیلش هم اینه که این رژیم هیجوقت به فکر رفاه و آسایش ملت نبوده و فقط بفکر خودش و پاسدار و بسیج و ترویج اسلام تروریستی بوده

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: