آدرس پست الکترونيک [email protected]









شنبه، 2 بهمن ماه 1395 = 21-01 2017

انتقاد شدید سخنگوی جدید کاخ سفید از رسانه ها

سخنگوی جدید کاخ سفید روز شنبه در حضوری غیرمنتظره با خواندن چند بیانیه رسانه های آمریکایی را مورد انتقاد شدید قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا در نیویورک، بیشتر اظهارات اسپایسر توهین و حمله به رسانه های آمریکایی و اتهام «بازی های سیاسی» به آنها بود.

اسپایسر با اشاره به توییتی که مدعی شده بود مجسمه مارتین لوتر کینگ از کاخ سفید برداشته شده و بعدا اذعان کردند که به دلیل ازدحام آن را ندیده اند این اظهارات رسانه ای را «شرم آور» و «ننگین» خواند و در ادامه اظهاراتش رسانه های آمریکایی را به «جهت گیری غیرصادقانه» و «عدم واقع بینی» متهم کرد.

سخنگوی جدید کاخ سفید افزود: در پوشش دادن به مراسم تحلیف هم رسانه ها تلاش کردند جمعیت حاضر را کمتر از حد واقعی نشان دهند.

وی گفت: در مراسم تحلیف رئیس جمهوری (ترامپ) 800 تا 900 هزار تن حضور داشتند و تنها تعداد کسانی که با وسایل نقلیه عمومی به مراسم تحلیف ترامپ آمدند بیش از جمعیت حاضر در مراسم تحلیف باراک اوباما بود.

وی همچنین با اشاره به دیدار ترامپ با مسئولان سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) دموکرات ها را به «بازی سیاسی» در «رای ندادن به رئیس جدید سیا» متهم کرد امری که به گفته وی منع از دیدار ترامپ با رئیس سیا شد.



بهرام January 22, 2017 08:59 AM

حرفهای این سخنگوی دولت ترامپ آدم را بیاد گفته های جارچی های حکومت اسلامی در ایران میانداز که حضور چند ده هزار ساندیس خور را به جمعیت میلیونی تبدیل و جمعیت میلیونی مخالفان را ناچیز و اقیلیتی بازی خورده مینامند این سخنگوی کاخ سفید روز اول کاری دولت ترامپ را با پرخاش و حمله به رسانه آغاز کرد بنظر میآید روزهای سختی در پیش باشد

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: