آدرس پست الکترونيک [email protected]









دوشنبه، 4 بهمن ماه 1395 = 23-01 2017

هم‌کلاسی سابق اوباما علیه ترامپ شکایت کرد

یک همکلاسی دوران دانشگاه رئیس‌جمهوری سابق آمریکا دعوی قضایی را علیه دونالد ترامپ به جریان انداخته است.

نورمن آیزن که در دوران دانشگاه با باراک اوباما هم‌کلاسی بوده است، به اتهام تعارض منافع علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا اقامه دعوی کرده است.

گروه حقوقی که تحت ریاست آیزن کار می‌کند، اعلام کرده که ترامپ در کنار تصدی سمت ریاست‌جمهوری، مشاغل دیگری دارد و از این رو مرتکب تعارض منافع می‌شود.

پیش از این، رئیس‌جمهوری جدید آمریکا اعلام کرده بود که فعالیت خود در چارچوب شرکت‌هایش را به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری اسپوتینک،کنار خواهد گذاشت.

گروه اخلاق و مسئولیت شهروندان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد، از آن‌جا که ترامپ هنوز تجارت خود را کنار نگذاشته، از جانب دولت‌های خارجی حمایت دریافت می‌کند.



arzhang January 24, 2017 02:05 AM

در امریکا وقتی یکی رییس جمهور میشد اگر شرکتی داشت رابطه خودش را با شرکتش قطع میکرد ولی ترامپ بر خلاف نصیحتهایی که بهش شده اینکار را نکرده و اگر ثابت بشه از مقامش استفاده داره میکند که سودی به کمپانیهاش برسد به دردسرهای قانونی و حتی زندانی خواهد شد تهدیدی که ترامپ به خانم کلینتون میکرد انهم به کمپانی خیریه کلینتون که به میلیونها فقیر در دنیا دوا و دارو مجانی میدهد نکته جالب توجه شعاری هست که امرزه ورد زبان امریکاییها هست که از ترامپ نقل میکنند : از خودتان نپرسید که کشورتان ( Country ) برای شما چی داره میکند از خودتان بپرسید شما برای کمپانی ( Company ) من چی دارید میکنید

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: