آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 بهمن ماه 1395 = 26-01 2017

دژخیمان خامنه ای مادر مصطفی را ربودند

زینت میرهاشمی

دژخیمان خامنه ای شهناز اکملی را ربودند

شهناز اکملی، مادر شجاع زنده یاد مصطفی کریم بیگی روز چهارشنبه ۶ بهمن توسط ماموران رژیم از خانه اش ربوده شد و تا کنون هیچ اطلاعی از علت دستگیری و محل بازداشت او به خانواده او داده نشده است.

زنده یاد مصطفی کریم بیگی روز ۶ دی ماه سال ۱۳۸۸ در اعتراضهای مسالمت آمیز خیابانی توسط گلوله مزدوران جمهوری اسلامی به شهادت رسید. حکومت که حتا از اجساد شهدای قیام در هراس بود از دادن پیکر آنان به خانواده های شان و یا به خاک سپردن در قبرستان محل زندگی آنان جلوگیری کرد. مصطفی را مانند بقیه جان دادگان قیامهای خبابانی، شبانه و مخفیانه دور از تهران و در شهریار کرج دفن کردند.

مادر رنجدیده، شهناز اکملی، از اعضای جمع مادران است که با خانواده های اعدام شدگان و زندانیان سیاسی ارتباط داشت و با آنها همبستگی داشت. وی در رساندن صدای آرش صادقی به بیرون و دفاع از وی فعالانه شرکت داشت. دستگیری وی، بعد از دستگیری گلرخ ایرانی و اعتصاب غذای مجدد آرش صادقی، برای تهدید و خاموش کردن صدای او و قطع این ارتباط است. این صدا و پژواک مقاومت زندانیان سیاسی با ربودن شهناز اکملی قطع نخواهد شد. بیچاره شب پرستان که تحمل مادرانی با دستهای خالی و البته انگیزه قوی برای دادخواهی فرزندان شان را ندارند. مادرانی که گرد هم می آیند و دردهای مشترک شان را با هم تقسیم می کنند.

در روز سه شنبه ۱۳ آبان ۹۳، شهناز اکملی در پنجمین سالگرد شهادت فرزندش نوشت: «پنج سال بعد ۸۸، من همچنان زنده ام و صدای پسرم، این صدا نمی میرد. خاموش نمی شود و من تمرین می کنم مقابل ظلم ایستادن را از پسرم مصطفی».

رژیم ظلم و ستم به مادرانی که عزیز ترین بخش زندگی شان را از دست داده اند، فشار می آورد، تا آنها علیه سکوت، فراموشی و برای دادخواهی تلاش نکنند. خواست آنها خواست مردم و همه مدافعان حقوق بشر در جهان است. همراه با همه مدافعان حقوق بشر و مادران داغدیده دستگیری شهناز اکملی را محکوم کرده و خواستار آزادی بلادرنگ این مادر رنجدیده هستیم.



Setareh January 26, 2017 11:03 AM

زمان روشنی ذهن ایرانیان فرا رسیده وترس به همان شدت که در ما مردم هست در این زالوهاهست یعنی چه کسی را ٬ مادری را از خانه اش بیرون ببرند ؟یا انسان ملی بزرگی مثل جعفر عظیم زاده کسانی که جایگزینی ندارند یعنی چه که مردم را از خانه هایشان میبرند ؟ که یعنی صد ها ملای نجس چندش اور انگل بی سواد حرامزاده چندین میلیون انسان را اسیر گرفته اند ؟ با پول و اسلحه و ترس اولین گام باید و باید وبرداشته خواهد شد شاید با حلق اویز کردن اولین اخوند
…همه سازمانهای درون و بیرون ایران را متشکل کنیم وزالوهای خون اشام را از سرزمین گهر خیز در همان جهنم بسوزانیم که ان همه عزیز را سوزانند …با یک فراخوان جمعی سراسری درون و بیرون ایران به خیانها بیاییم و در سکوت انقدردر خیابانها بمانیم وبنشینیم یک هفته ده روز مثل مصری ها تا این جانورها از پشت نقابها بیرون بیایندو تا مقبر های حسن و حسین شان بخزند…… باید یک کار اساسی کرد
تا ایران اباد و ازاد باد … بدون ماده مخدر مذهب و خرافات و جهل به هم بپیوندیم یاری کنیم… تا دیر نشده و قدرتهای بزرگ بیگانه برای ما تصمیم جدیدی بعد از اخوندهای متعفن نگرفته اند

گزارش یا اعتراض به این نظر


Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: