آدرس پست الکترونيک [email protected]









پنجشنبه، 7 بهمن ماه 1395 = 26-01 2017

تنبیه بی رحمانه دانش آموزان در قاین+عکس

پدر یک دانش آموز: قبلا هم مورد مشابه داشتیم اما کسی پیگیری نکرد (عکس زیر)

تنبیه تلخ دانش آموزان این بار در شهرستان قاینات تکرار شد. اخباری که هر از گاهی از نوع برخورد برخی معلمان با دانش‌آموزان در گوشه و کنار به گوش می‌رسد و البته واکنش ها و تبعات ناگوار این برخوردها جز برانگیختن حس تأسف در جامعه حاصلی ندارد.

به گزارش نسیم،حال آنکه این روزها به لطف گسترش شبکه‌های مجازی و انتشار اخبار و فیلم‌های مستند هر اتفاقی حتی در دورترین نقاط کشور که رخ دهد بلافاصله به طور گسترده انعکاس پیدا می‌کند و دیگر نمی‌توان منکر چنین وقایعی شد.

عصر دیروز در فضای مجازی تصاویری از تنبیه دانش آموزان یکی از مدارس قاین توسط معلم این مدرسه منتشر شد که بنا به گفته دانش آموزان به دلیل کم شدن نمره تنبیه می شوند.

خبرنگار مستقر در قائن برای صحت این موضوع با تعدادی از والدین دانش آموزان تماس گرفت.

پدر یکی از دانش آموزان با بیان این که دریکی از روستاهای قاین زندگی می کنم و با هزاران بدبختی هزینه تحصیل فرزندم را تامین میکنم و هر روز مدرسه یک پولی را از ما میخواهد و به هرصورتی که هست پول را می دهیم تا فرزندم درس بخواند.

وی گفت: امروز که شاهد کتک خوردن فرزندم بودم با خود گفته ام اگر ترک تحصیل کند بهتر از این است که به این صورت کتک بخورد و آبرویش جلوی دوستانش برود.

پدراین دانش آموزگفت: فرزندم می گوید چون نمره ما کم شده بود معلم ما را تنبیه کرد و معلم چه حقی داشته است که به این طرز فجیع فرزندان ما را برای یک نمره به باد کتک بگیرد .

پدر این دانش آموز گفت: این تنبیه هاقبلا هم در این مدرسه اتفاق افتاده است وکسی پیگیری نکرده است.

برادر یکی دیگر از دانش آموزان نیز اظهارداشت: برادرم نمره امتحانی کم گرفته بوده است ومعلم او وتعدادی از همکلاسی هایش را به این طرز فجیع کتک می زند و ما هم پیگیر این موضوع خواهیم بود وقطعا شکایت خواهیم کرد.

خبرنگار ما برای بررسی این موضوع با مدیر آموزش وپرورش وحراست این اداره نیز تماس گرفت که پاسخگو نبودند.

ایران پرس نیوز




Translate by Google: English | Français | Deutsch | Español
به اشتراک بگذارید: